MS Windows
briani 27239
Hvor i registreringsdatabasen i XP pro
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 07-02-08 19:33

Hej.
Jeg har købt AnyDvD i december (gælder et år). Den meddeler nu at tiden er
udløbet. Hvor i registreringsdatabasen sletter jeg denne meddelelse så den
tror ar jeg aldrig har haft Anydvd installeret.
Nils

Fra : goofy

Dato : 07-02-08 19:46

Hejsa
> [...]
> udløbet. Hvor i registreringsdatabasen sletter jeg denne meddelelse så den
> tror ar jeg aldrig har haft Anydvd installeret.
Prøv at afinstallere den og geninstallere den.

Jeg har ikke hørt om at en licens kun gælder 1 år. Min er købt for flere år
siden og virker stadig.

Steen

Fra : Hans

Dato : 07-02-08 19:53

goofy wrote:
> Hejsa
> "> Jeg har købt AnyDvD i december (gælder et år). Den meddeler nu at
> tiden er
> Prøv at afinstallere den og geninstallere den.

Det hjælper ikke. Den gemmer nemlig også oplysninger på harddisken, og den
eneste måde er at formatere disken.

> Jeg har ikke hørt om at en licens kun gælder 1 år. Min er købt for
> flere år siden og virker stadig.

Korrekt. Man køber licensen til AnyDVD eller AnyDVD HD én gang, og herefter
er alle opgraderinger gratis.

Hans

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 07-02-08 20:09

Det er helt rigtigt ,så længe du ikke opdatere til ny version.
Men det har jeg desværre gjort. Hvad nu.?
Nils

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 07-02-08 20:48

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev :

>Det er helt rigtigt ,så længe du ikke opdatere til ny version.

Nej.

Fra http://www.slysoft.com/da/purchase.html

»Gratis opdatering af produktet for livstid«
--
Kerim

Fra : Rado

Dato : 08-02-08 15:04

On Thu, 07 Feb 2008 20:48:07 +0100, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Fra http://www.slysoft.com/da/purchase.html

"
CEO SlySoft Inc. For at fejre vores CEOs fødselsdag tilbyder vi 20%
rabat på alle produkter (pånær opdateringer).

Bemærk at dette tilbud kun er gældende indtil 10. Februar 2008!"

Jeg tør næsten vædde på at imorgen står der 11. Februar...

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : -= JF =-

Dato : 07-02-08 21:36

Nils Boesgaard skrev:

> [...]

Ja, du køber licensen, og har derefter brugsretten inkl opdateringer for
tid og evighed!

Jeg har opdateret adskillige gange uden at det har haft indflydelse på
min licens.

--
Mvh. John

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 08-02-08 00:42

On Thu, 7 Feb 2008 20:09:28 +0100, "Nils Boesgaard"
<ejby-elektronik@mail.dk> wrote:

>Det er helt rigtigt ,så længe du ikke opdatere til ny version.
>Men det har jeg desværre gjort. Hvad nu.?
>Nils

Du skal have den oprindelige version af AnyDVD.
Det installerer du.
Så kører du den key, som du har fået.
Nu er programmet registreret.
Herefter kan du opdatere lige så tovligt du vil.

Skulle det senere blive nødvendigt at geninstallere gør du det
ovenstående igen.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Mogens

Dato : 08-02-08 16:08

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

> Du skal have den oprindelige version af AnyDVD.

Ikke nødvendigt. Jeg henter altid den nyeste og smider nøglen på.

Mogens

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 08-02-08 21:07

On Fri, 8 Feb 2008 16:08:29 +0100, "Mogens"
<willemoesgade@fjerngmail.com> wrote:

>"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i meddelelsen

>Ikke nødvendigt. Jeg henter altid den nyeste og smider nøglen på.

OK, det var jeg ikke klar over. Har brugt den anden et par gange.

Fra : goofy

Dato : 08-02-08 15:34

Hejsa

> Det er helt rigtigt ,så længe du ikke opdatere til ny version.
> Men det har jeg desværre gjort. Hvad nu.?

Det har jeg gjort flere gange uden problemer, jeg har endda opdateret til at
den også tager Blu Ray ( december md 2007 ), kører stadigvæk

Steen

Fra : goofy

Dato : 08-02-08 15:32

Hejsa
> Det hjælper ikke. Den gemmer nemlig også oplysninger på harddisken, og den
> eneste måde er at formatere disken.
Glemte at skrive at der skal køres en regclean med et eller andet program
jeg bruger jv16 powertool

Steen

Fra : Klaus H

Dato : 07-02-08 19:37

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> udløbet. Hvor i registreringsdatabasen sletter jeg denne meddelelse så den
> tror ar jeg aldrig har haft Anydvd installeret.

Kontakt AnyDVD i stedet.

Klaus H

Fra : goofy

Dato : 08-02-08 15:39

Hejsa

Du kan jo prøve at slette følgende

regedit >Hkey local mashine>Software> Slysoft

Steen

Fra : jama

Dato : 08-02-08 16:25

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udløbet. Hvor i registreringsdatabasen sletter jeg denne meddelelse så den
> tror ar jeg aldrig har haft Anydvd installeret.

Skriv AnyDVD i Regbasens søg og så kommer de alle frem og kan slettes, men
tag lige et Backup af Reg, hvis du ikke er prof.
Mvh.Jama

Fra : jama

Dato : 08-02-08 16:32

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skriv AnyDVD i Regbasens søg og så kommer de alle frem og kan slettes,
> men tag lige et Backup af Reg, hvis du ikke er prof.
nb. Glemte at sige du også kan bruge registrering igen med den nøgle, du fik
med programmet. Tryk på registrering og henvis til den mappe, hvor
registrerings nøglen ligger og vups så er den klar. til at køre videre
jama