Det er ikke sikkert teknikeren fandt ud af det.
En teknikertime er dyr. Det er billigere for firmaet bare at
konstatere at der er en fejl og sætte ny hardware i.
Hjemme på værkstedet har de muligvis testet dit gamle MB og RAM for at
se hvad fejlen var.
PS. det med at hardware er forholdsvis billig er også noget man selv
bør tænke på inden man for egen regning sætter sin computer på
værksted. Hvorfor betale en værkstedsregning på 2000 når man for 3000
kan få en computer der er nyere og bedre?
Regards Jens Peter Karlsen.
On Thu, 14 Feb 2008 20:01:33 +0100, "Lisbet Laursen"
<lisbet.ol@gmail.com> wrote:
>Pc'en endte med at gå totalt i stå, og jeg måtte tilkalde teknisk assistance
>(heldigvis havde jeg et godt serviceabonnement
Der blev sat nyt bundkort
>og nye ram i. Jeg fik ikke rigtig nogen forklaring på årsagen til
>sammenbruddet - telefonteknikeren mente ikke at det kunne være batteriet det