Påsætning af computer TDC Bredbånd
Fra : s.wind@mail.com

Dato : 16-07-01 07:56

Er det muligt at hente installationsvejledningen til Bredbånd "kom godt
igang løsningen" på nettet, så jeg kan gennemgå hvad jeg skal gøre på
computeren ?

Fra : Ole Axelsen

Dato : 16-07-01 08:10

<s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at hente installationsvejledningen til Bredbånd "kom godt
> igang løsningen" på nettet, så jeg kan gennemgå hvad jeg skal gøre på
> computeren ?

ftp://ftp.opasia.dk/pub/kundeservice/speedstream_qsg.pdf

http://www.teledanmark.dk/internet/bredbaand/pdf/2001_ADSL_foersalgsbrochure
..pdf

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Kristoffer Møller

Dato : 16-07-01 09:23

Ole Axelsen wrote:

> <s.wind@mail.com> skrev i en meddelelse
> ftp://ftp.opasia.dk/pub/kundeservice/speedstream_qsg.pdf

Der følger ingen speedstreamrouter med til BB.

mvh
Kristoffer

Fra : Peter

Dato : 16-07-01 10:21

<s.wind@mail.com> skrev ...
> Er det muligt at hente installationsvejledningen til Bredbånd
> "kom godt igang løsningen" på nettet, så jeg kan gennemgå
> hvad jeg skal gøre på computeren ?

Prøv at se Quick Start Guiderne (alm. tlf. eller ISDN) på
http://www.teledanmark.dk/internet/bredbaand/bredb_vilkaar.htm