GMail - slette spam INDEN hentning af post
Fra : Steen

Dato : 08-03-08 10:08

Beklager hvis dette er den forkerte gruppe, jeg regner med at mail+news
er mest til email-klienter man installerer på sin egen computer.

Hvis prøver at finde en metode der sletter spam (hele indholdet i spam
mappen) allerede *inden* jeg henter post ned i mit mailprogram (med
IMAP).

De filtre der er til rådighed på GMail/webmail kan kun sortere
forskellige afsendere fra, men åbenbart ikke alt det der ryger i spam
mappen.
Nogle tips?

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-03-08 14:22

Steen wrote:
> [...]
>
> De filtre der er til rådighed på GMail/webmail kan kun sortere
> forskellige afsendere fra, men åbenbart ikke alt det der ryger i spam

Faktisk ikke andet end det, gmail selv giver. - Rapporter til dem med
angivelse af full header på spammailen...

blot klik på knappen 'Rapporter spam' og følg vejledningen...

mvh. Erik Richard