3 USB modem can not read disk ?
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 16:28

Jeg har et 3 usb modem, der ummidelbart virker fint.
Har dog det tilbage vendende problem, at OSX 10.4.11 bliver ved med
ikke at kunne læse den "disk" som der ligger inde i modemet..
Disken, der er omkring 37MB stor, er berregnet til at PCere, bare can
køre plugNplay, da PC softwaren ligger på disken.
Mit spørgsmål er om det er muligt at slette denne disk, da jeg jo ikke
har en PC, og om andre har prøvet det?
Og - forresten - om der rent faktisk ligger noget driversoftware til
selve enheden, på denne disk.
Er det tilfældet, er det jo ikke smart at slette.
Jeg ved at 3s USB modem, for nogles vedkommende er 3,6Mbit/s der er
"flashet" til at kunne køre 7,2, mens andre er "født" 7,2mbit/s.

Forresten så driller det gevaldigt, med 10-20 x daglige grå skærm, (
hold start-knappen nede og start igen) ( vel sagtens kernel panik)
Havde ikke problemet på et pcmcia modem, der næsten bare virkede,
indtil kortet eller rettere ( formodentligt) pcmcia porten brændte
sammen?