Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Med Lubbi og Lyrik i Roskilde Domkirke
Fra : Lyrik

Dato : 16-07-01 00:24

Det var vore ferieudflugt søndag.
Nu ligger oplevelsen på nettet. Men vejen går gennem et panoramabillede til
Domkirken i Roskilde.
Det er "den smalle vej" You know.
Lysforholdene var ikke lette for mig. Kameraet er et Sony Cybershot.

http://lyrik.homepage.dk/webportal/

Hilsen
Jens

Fra : Aagaard

Dato : 16-07-01 06:28

"Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Domkirken i Roskilde.
> Det er "den smalle vej" You know.
> Lysforholdene var ikke lette for mig. Kameraet er et Sony Cybershot.

Hej Jens
Det er igen en fin rundtur, og et gensyn med Roskilde Domkirke ... og Lubbi

Der er 3 ting jeg vil pege på:
1. Rundturen er tilfældig fordi du ikke har nummereret billederne 01, 02
osv. Det giver en lille forvirring indtil man finder ud af det (pga.
stedkendskab).
2. Nogle af billederne er for store. Selv med min 17" skærm skal jeg scrolle
en del af billederne.
3. Der er behov for en kraftigere vidvinkel. Forholdene i Roskilde Domkirke
er mere trange end på Glyptoteket, hvor man kan få god afstand til mange
flere motiver. (Kan man få vidvinkelforsats til digi-kameraer?).

Jeg er godt klar over at Roskilde Domkirke er meget svær at fotografere i
pga. dårlige lysforhold, men jeg mener du har gjort det aldeles glimrende.

Mange venlige hilsener
Aagaard
--
http://ditte-marie.dk - foto til kritik i gruppen,
hendes eget fotoalbum, postkort, gæstebog m.m.

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-07-01 09:06

On Mon, 16 Jul 2001 07:28:22 +0200, "Aagaard" <skriv@ikketil.dk>
wrote:

>(Kan man få vidvinkelforsats til digi-kameraer?).

Til Sony kan man.
VCL-HG0737/HG2037
Vidkonverteringslinse x0,7 / Telelinse x2,0 til 37 mm

Sony katalog side 160 pris 1800,-

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-07-01 09:14

On Mon, 16 Jul 2001 01:24:27 +0200, "Lyrik" <lyrik@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>Domkirken i Roskilde.
>Det er "den smalle vej" You know.
>Lysforholdene var ikke lette for mig. Kameraet er et Sony Cybershot.

Du kan det der, ikke så ringe

Specielt Margrethe d. 1 syntes jeg er god, har aldrig vist hvad de
forskellige filtrer og andet pop i billedbehandlingsprogrammer skulle
bruges til, men nu kan jeg da se hvordan det kan bruges, skide flot.

Så nu er spørgsmålet, hvad merer har vi tilbage, som "køb-en-havn"erne
kun har for dem selv ?

Fra : lehd

Dato : 16-07-01 09:55

<Så nu er spørgsmålet, hvad merer har vi tilbage, som "køb-en-havn"erne
<kun har for dem selv ?
<--

<mvh
<U.P.

Rigsarkivet, Statsarkivet, Rådhuspladsen, Tivoli,
Hovedbanegården,,,,,,,,listen er uendelig, de første ville jeg ønske lå i
Vejle.
Det sidste tror jeg er et godt sted at tage billeder ?
mvh Lehd

Fra : U. Pedersen

Dato : 16-07-01 11:59

On Mon, 16 Jul 2001 10:55:07 +0200, "lehd" <lehd@slaegt.dk> wrote:

> [...]
>Vejle.
>Det sidste tror jeg er et godt sted at tage billeder ?

Eller en tur op af Kidesvej

Fra : lehd

Dato : 16-07-01 12:03

<<Eller en tur op af Kidesvej