Skulls - findes dette? [spoiler]
Fra : Kong Kent

Dato : 15-07-01 23:54

Jeg undrer mig lidt. Er 'Skulls' bygget over noget som rent faktisk har
fundet sted? Det der står i åbnings-credits om at der er beviser for at
mindst 3 tidligere amerikanske præsidenter har været medlem?

Er vi ude i noget konspirationsteori med en smule sandhed i dem, eller...??

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Esben

Dato : 16-07-01 00:30

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mindst 3 tidligere amerikanske præsidenter har været medlem?
>
> Er vi ude i noget konspirationsteori med en smule sandhed i dem,

Tænker du på historien i filmen, eller Skulls & Bones som organisation?

--

Esben

Fra : Kong Kent

Dato : 16-07-01 01:04

> eller...??
>
> Tænker du på historien i filmen, eller Skulls & Bones som organisation?

Mest om det med Skulls som en organisation. Den hemmelighed der eksisterer
omkring det osv...

Fra : Jesper Winding

Dato : 16-07-01 07:51

Jamen den er skam god nok - den findes i bedste velgående - faktisk er det
ikke mere end et par måneder siden at Dick Cheeney kom ud af hospitalet
sidst - og blev interviewet af larry King, hvor han sneg et spørgsmål ind om
Dick havde lyst til at kommentere sit medlemskab af klubben - hvilket ligeså
gelinde blev fejet af bordet af Cheeney der har også på et tidspunkt
været et indslag i 60 minuttes om klubben, da der var rygter om at George
Bush (inden præsident valget) var medlem af klubben....

-=JESPER=-

Fra : Esben

Dato : 16-07-01 17:36

> [...]
> mindst 3 tidligere amerikanske præsidenter har været medlem?
>
> Er vi ude i noget konspirationsteori med en smule sandhed i dem,

http://www.google.com/search?q=Skull-and-Bones+Society

Giver ihvertfald en masse resultater. Hvor vidt det der står på siderne er
rigtigt ved man jo ikke, men et hus brænder vel altid, hvis der er ild i
det.

--

Esben