Skærme
Fijala 3554
Ny skærm 17" skærm,
Fra : Clemme

Dato : 15-07-01 23:50

Jeg har efterhånden levet med min skod 15" OEM skærm i noget tid og er
blevet godt træt af den, så jeg regner med at købe en ny skærm når næste
løncheck dumpet ind af døren :)

Så kommer spørgsmålet, hvilken en skal jeg vælge?
Jeg har tænkt på følgende skærmë:

AOC 7KLR 17" 1600x1200

så har jeg en kammerat der har en Sony mutiscan CPD-E400E 19" og den har jeg
set i aktion og jeg må bare sige: damn et lækkert billede den skærm kan
levere, men den er lige lovlig dyr efter min smag, findes modellen også i en
17"? hvad koster og hedder denne model?

Er der stor forskel på billedkvaliteten på AOC skærmen og Sony skærmen?

Skærmen skal primært bruges til desktop arbejde (g400 grafikkort), spil og
film.

Mvh
Martin