Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digitale fotos
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 15-07-01 22:45

Jeg vil bare lige fortælle, at PhotoCare's nettjeneste

http://printservice.photocare.dk

yder en særdeles god service. For tre uger siden bestilte jeg billeder til
en samlet pris af 580 kroner. Pga. tekniske problemer i deres produktion var
der ventetid - og som erstatning får jeg nu alle billederne gratis.

Det synes jeg sgu' er service.

--
Jacob W. Jensen | Mit galleri:
web: http://jacobwaage.dk | -> http://boca.dk/galleri/

Fra : A.H.

Dato : 15-07-01 23:45

.......Jamen så kan jeg fortælle at de gange jeg har fået "fremkaldt" hos
Merlin, har de ikke lave lort i det men leveret til tiden (2 arbejdsdage) og
deres priser må siges at være bedre end hos PhotoCare, så det er altså der
jeg får printet billeder

http://195.126.87.126/Preise.asp

Hilsen
Anders

HomePage.: http://hjem.get2net.dk/soulprince/

Fra : Bo Armand Nielsen

Dato : 17-07-01 00:23

Jeg kender ikke til nettjenester, eller digital billedfremkaldelse.
Men jeg ved at jeg købte et Olympus IS 300 hos Photocare, der ikke tog de
billeder det skulle (omtalt i en anden tråd).
Og det kunne forhandleren heldigvis også se. Så det blev sendt videre til
Olympus DK, formoder jeg ?
I mellemtiden har forhandleren lånt mig et andet kamera. Gratis.
Det er sku' da service. Og service er desværre ikke at finde alle steder.
Så ind til videre kan jeg kun anbefale Photocare.
Så må tiden vise om Olympus har samme ånd.

Bo Armand