Lightboks - "luk mangler"
Fra : Anders

Dato : 04-03-08 22:20

Hej, igen. :)

Hvis i ser på min side:
http://aotest.frac.dk/sites/grafiskao.html

(Jeg har ikke sat thumbs ind endnu, så vi må klarer os med #1 #2
#2)

Men hvis man klikker på linket, kommer den frem som den skal, men
der er ikke det der kryds, man skal trykke på for at lukke den.
Jeg har fundet lightboksen på denne side:
http://www.simon-jensen.net/lightbox-js-v.2.html

Jeg har fuldt instruktionerne, men kan bare ikke få det til at
passe. Jeg håber på lidt hjælp fra jer eksperter. Hvis ikke jeg
har beskrevet problemet godt nok, så sig det. Så vil jeg prøve at
gøre det bedre ;)

MVH.
Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-03-08 23:09

Anders <aodesign@frac.dk> skrev :

>Men hvis man klikker på linket, kommer den frem som den skal, men
>der er ikke det der kryds, man skal trykke på for at lukke den.

Billedet skulle være dette
http://aotest.frac.dk/sites/images/closelabel.gif
og altså ligge i mappen images, men der er ingen mappe, der
hedder dette.
--
Kerim

Fra : Anders