Problem - Div tags mellemrum
Fra : Anders

Dato : 03-03-08 18:34

Hej med jer ;)

Jeg sidder og bikser lidt med en hjemmeside, og det er gået fint
ind til nu, jeg har ledt efter svaret en del steder, men kan ikke
finde det. Nu håber jeg I kan hjælpe mig :).

Linket til siden er her:
http://aotest.frac.dk/

I kan nok se der er et grimt mellemrum mellem det hvide.

Håber I kan hjælpe,
MVH.
Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anders

Dato : 03-03-08 21:03

Anders wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Linket til siden er her:
> http://aotest.frac.dk/
>
> I kan nok se der er et grimt mellemrum mellem det hvide.

Har fundet svaret, bare luk denne tråd :)

Fra : Jørn Andersen

Dato : 04-03-08 01:57

On 03 Mar 2008 20:02:57 GMT, Anders <aodesign@frac.dk> wrote:

>Har fundet svaret, bare luk denne tråd :)

Og løsningen var?

Det betragtes som almindelig høflighed - og fremmende for folks vilje
til at svare næste gang - at man skriver hvad løsningen var, hvis
man selv finder den.

Grunden er dels, at vi alle kan lære noget nyt, dels at nyhedsgrupper
arkiveres og kan søges i, og hvis man finder en anden, som har haft et
lignende problem, som man selv sidder med, er det pi...-træls, hvis man
ikke kan se svaret.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Anders

Dato : 04-03-08 18:41

Okay, det vidste jeg ikke, jeg er forholdsvis ny på dette "forum" :)

Jeg lavede siden på en anden måde, så mit bg-image, blev hvidt lige de
stykker imellem. Dvs. baggrunden laver det hvide mellem tag'ene ;)

Fra : Jørn Andersen

Dato : 05-03-08 02:30

On 04 Mar 2008 17:40:35 GMT, Anders <aodesign@frac.dk> wrote:

>Okay, det vidste jeg ikke, jeg er forholdsvis ny på dette "forum" :)

Det er helt OK - og tak fordi du svarede!
Du er altid velkommen igen

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,