Forsøger at udskifte "<item>" med "[item]"~
Fra : Kasper

Dato : 27-02-08 15:36

Hej.
Jeg forsøger at ændre et script, så den udskifter
"[item]insertwildcardhere[/item]" istedet for
"<item>insertwildcardhere</item>" i en replace funktion i
Javascript.

Koden kan ses her:
http://pastebin.com/mfc1d961
Den highlightede linie er den jeg tror skal modificeres, nogle
der har nogle forslag?

Udskifter jeg hensynsløst kommer der en masse fejl, så jeg må
have overset noget.

På forhånd tak!
Kasper.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 27-02-08 16:07

Kasper wrote:
> [...]
> der har nogle forslag?
>
> Udskifter jeg hensynsløst kommer der en masse fejl, så jeg må

Prøv med
/\[item\](.+?)\[\/item\]/

Fra : Kasper

Dato : 27-02-08 17:48

Fungerede ikke.
Som du kan se her virker <item> heller ikke nu.
http://perception.mosanova.net/wowhead.html

Redigerede linie 77 til:
document.body.innerHTML =
document.body.innerHTML.replace(/\[item\](.+?)\[\/item\]//gi, "<a
href=\"http://www.wowhead.com/?item=$1\">$1");

Fra : Martin

Dato : 27-02-08 23:31

Kasper wrote:
> [...]
>
> Redigerede linie 77 til:
> document.body.innerHTML =
> document.body.innerHTML.replace(/\[item\](.+?)\[\/item\]//gi, "<a

Du har en / for meget foran gi