hovedbrud
Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 23-02-08 15:20

Hej.
Her er lidt til weekenden

Hvad udføres med denne class?

..kikispejlet {unicode-bidi:bidi-override; direction: rtl;}

Første med det rigtige svar har vundet en gåtur til Slagelse - og
tilbage

MVH.
Karl Erik.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-02-08 15:43

Karl Erik Christensen skrev:
> [...]
>
> ..kikispejlet {unicode-bidi:bidi-override; direction: rtl;}
>
> Første med det rigtige svar har vundet en gåtur til Slagelse - og

Præmien kan du godt beholde. Svaret er at et
element med klassenavnet kikispejlet viser
indholdet spejlvendt (rtl = right-to-left).
unicode-bidi egenskaben aktiverer subsidiært
deaktiverer muligheden for yderligere retningsændring
i det aktuelle element.

Med venlig hilsen
Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 23-02-08 16:23

Den Sat, 23 Feb 2008 15:42:37 +0100 skrev Jørgen Farum Jensen:

> [...]
> unicode-bidi egenskaben aktiverer subsidiært deaktiverer muligheden for
> yderligere retningsændring i det aktuelle element.

ØV ØV - glemte at skrive at "professionelle" ikke må deltage

class="kikispejlet"moc.b@a gør at f.eks. en email adresse vises korrekt,
men hvis den kopieres, fås den "bagvendt", og bliver derved ugyldig - se
det var sågu smart

MVH.
Karl Erik.

Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 24-02-08 01:13

Karl Erik Christensen

skrev:

> ØV ØV - glemte at skrive at "professionelle" ikke må deltage

Nå da, hvornår er man professionel?

Omend spørgsmålet er "lidt" irrelevant her i landet,
medmindre man skriver sider til vore nydanskere!

mvh. ole
http://www.anett-h.dk/tegn_koder.php

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 23-02-08 16:54

Den Sat, 23 Feb 2008 15:23:19 +0000 skrev Karl Erik Christensen:

> [...]
>
> class="kikispejlet"moc.b@a gør at f.eks. en email adresse vises korrekt,
> men hvis den kopieres, fås den "bagvendt", og bliver derved ugyldig - se

Men, hvordan eller kan den overhovedet bruges her:

<a class="kikispejlet" href"mailto: .......osv. fungerer nemlig ikke.

Her er der ingen præmie, for jeg har ikke løsningen

MVH.
Karl Erik.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 23-02-08 16:58

Den Sat, 23 Feb 2008 16:49:47 +0100 skrev Jørgen Farum Jensen:

> Og du glemte at skrive, at det var gættekonkurrence. Du må regne med at
> noen af os er lidt langsomme i opfattelsen

> Jeps - derfor har jeg også inkluderet metoden i min lille artikel om
> dette
> emne:
> http://www.webdesign101.dk/javascript/nophishing.php

He-he, den sidste bog jeg læste var om en pige der kyssede en frø - sådan
noget bævl

MVH.
Karl Erik.