Loginsystem
Fra : Anders

Dato : 23-02-08 13:55

Hej :)

Jeg skal lave en hjemmeside, jeg er godt i gang osv. Men nu har
jeg fået af vide at de folk jeg laver det for, gerne vil have et
login system. Det man skal kunne er følgende:

Redigere tekst.

__________

De skal kunne redigere en tekst som er ude i siden, lidt ala en
blog. De skal kunne redigere det hjemme. Er det muligt at lave et
system, som gør at de kan redigere det?

MVH.
Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 23-02-08 16:32

Anders wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> De skal kunne redigere en tekst som er ude i siden, lidt ala en
> blog. De skal kunne redigere det hjemme. Er det muligt at lave et

Det kunne tyde på at du skal over i noget CMS, prøv f.eks. at kikke

http://www.cmsimple.dk/

PerR

Fra : Anders

Dato : 23-02-08 17:30

Du har ikke helt forstået det, eller også har jeg formuleret mig
dårlig (Det er nok den sidste :roll:)

Jeg har lavet et desgin til siden. Jeg vil bare gerne have at man kan
ændre lidt i teksten, via et login. Jeg håber du/I forstår :)

Fra : Anders

Dato : 23-02-08 16:59

Det er ikke helt det jeg fisker efter. Jeg har lavet siden, altså
hvordan den skal se ud. pt. Har jeg kun en side, forsiden.

Er det ikke muligt at lave et simpelt loginsystem, så man bare kan
ændre lidt tekst på forsiden?

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-02-08 18:04

> Er det ikke muligt at lave et simpelt loginsystem,
> så man bare kan ændre lidt tekst på forsiden?

Det kan du ikke med almindelig html - prøv at spørge
i en af servesidegrupperne:

eller

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : jopa

Dato : 23-02-08 21:31

"Anders" <aodesign@frac.dk> skrev

> Er det ikke muligt at lave et simpelt loginsystem, så man bare kan
> ændre lidt tekst på forsiden?

Du har fået af vide at det kun kan lade sig gøre med et CMS eller lignende.
Så spørg i en af serverside grupperne ASP eller PHP alt efter hvad du kan
køre på dit hotel.
Alternativt : giv dem FTP adgang

--
Mvh. John