Samme CSS-menu ser forskellig ud på to sid~
Fra : Denis Egebæk Pederse~

Dato : 22-02-08 23:16

Jeg bliver nødt til at give op - jeg kan ganske enkelt ikke selv
se hvor jeg har lavet en irreterende fejl.
Jeg har brugt den samme CSS til disse to sider:

www.roedestjerne.dk
www.roedestjerne.dk/nyt.htm

I sidstnævnte tilfælde har jeg lavet lidt om på CSS'en og givet
den et nyt navn fordi jeg skulle lege lidt med at lave nogle
bokse i højre spalte. Det med boksene lykkedes nogenlunde, men
jeg kan bare ikke forstå hvorfor mine nyhedslinks i venstre
spalte pludselig ikke længere bliver vist som blokke (som det
stadig ser ud på førstnævnte side), men i stedet som
understregede links.

Jeg har ikke pillet ved den del der omhandler div'en #leftcol
ul.cssmenu, og denne del ser da også fuldstændig identisk ud på
de to CSS'er jeg linker til.

Er der mon en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at spore fejlen?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Denis Egebæk Pederse~

Dato : 22-02-08 23:36

UNDSKYLD!!!

Hvor er det typisk mig: jeg sad og rev mig selv i håret over mit
problem" både i går aftes og her til aften. Og når jeg så til sidst
beslutter mig for at bide i det sure æble og bede om hjælp, finder
jeg selvfølgelig selv fejlen 10 minutter senere!##"!

Problemet er hermed løst

Fra : Birger

Dato : 23-02-08 11:52

"Denis Egebæk Pedersen" <burmNOSPAM@bolignetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> beslutter mig for at bide i det sure æble og bede om hjælp, finder
> jeg selvfølgelig selv fejlen 10 minutter senere!##"!

Med den uddybende forklaring af løsningen, er der helt sikkert ingen andre
brugere af denne NG, der nogensinde vil kunne lave den samme fejl.
Genialt!

Birger
-----
http://bbsorensen.dk
http://varmeretter.dk - hverdagsmad. Sundt, nemt, hurtigt og billigt. Daglig
opdatering.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-02-08 13:18

Denis Egebæk Pedersen skrev:

> UNDSKYLD!!!

Du skal ikke undskylde. Mange af os har prøvet noget lignende.

--
Bertel