Har nu haft fat i YouSee igen her til eftermiddag efter at det tog over 2
timer at sende 200 mails afsted!
Supporteren bekræftede, at man havde et problem hos YouSee, som var opstået
i forbindelse med skift af mailserver, men derudover kunne hun intet sige
ift., om der blev arbejdet på sagen, om man kunne forvente, at det ville
blive løst og i givet fald hvornår.
Det lød mao. som om, det ikke er noget YouSee umiddelbart har tænkt sig at
gøre noget ved?!
"Steen Hjelmstrand" <stone@stoneware.dk> skrev i en meddelelse
news:47bc0c00$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Samme problem her (bruger dels Eudora + en anden maillisteklient).
>
> Har prøvet asmtp.mail.dk-tippet uden held.
>
> Kontaktede YouSee i sidste uge. De sagde, at der ikke var noget galt hos
> dem. Men det tyder altså på, at det er der alligevel!
>
> "Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:47b9889f$0$2102$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Jeg bruger Thunderbird og har smtp.mail.dk som
>> udgående mailserver.
>>
>> Igenenm de seneste 10-14 dage er det gået ualmindelig
>> langsom med at få ekspederet den udgående post - 10-15
>> sekunder for ganske almindelige korte meddelelser.
>>
>> Er der nogen forklaring på det?
>> --
>>
>> Med venlig hilsen
>> Jørgen Farum Jensen
>> Håndbog i webdesign:
http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
>> Webdesign med stylesheets:
http://webdesign101.dk/cssbog/
>> .
>
>