Hvilken core 2 køler
Fra : jakob

Dato : 26-02-08 19:21

Hej

jeg har IKKE fulgt med fornylig og har derfor INGEN ide om hvad der er
godt for tiden.

Jeg skal bygge en maskine omkring core 2 duo E8400 chippen og vil meget
gerne have et bud på hvad der vil være smart at købe af køler.

Jeg vil meget gerne have en der er nem at montere, den skal være
forholdsvis billig og så støjsvag som mulig, så hvad skal jeg købe ?

Venlig hilsen

jakob

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 26-02-08 19:44

jakob wrote:

> Jeg vil meget gerne have en der er nem at montere, den skal være
> forholdsvis billig og så støjsvag som mulig, så hvad skal jeg købe ?

Scythe KatanaII.

Jesper Poulsen

Fra : Jakob

Dato : 26-02-08 23:41

In article <47c45dfe$0$2095$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
nospam@ingensteder.dk says...

> Scythe KatanaII.

OK er den til at få plads til i et alm men rumeligt kabinet ?

Er det sådan en der skal bygges ekstra support til, så er jeg ikke så
interesseret :0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-02-08 10:50

Jakob wrote:

> OK er den til at få plads til i et alm men rumeligt kabinet ?

Ja.

> Er det sådan en der skal bygges ekstra support til, så er jeg ikke så
> interesseret :0)

Grunden til at jeg har fanduct er at omgivelsestemperaturen når 40
grader celsius om sommeren - det kan derfor ikke gå at køle med kabinetluft.

Jesper Poulsen

Fra : jakob

Dato : 27-02-08 16:23

> Grunden til at jeg har fanduct er at omgivelsestemperaturen når 40
> grader celsius om sommeren - det kan derfor ikke gå at køle med kabinetluft.

Men bortset fra det findes der ikke noget mindre "radikalt" som stadig
er godt, eller skal det bare være de der store klumper.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 27-02-08 17:59

jakob wrote:

> Men bortset fra det findes der ikke noget mindre "radikalt" som stadig
> er godt, eller skal det bare være de der store klumper.

Nej. Ikke idag.

Jesper Poulsen

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-02-08 20:38