netværks begrænsninger
Fra : Harry Rasmussen

Dato : 15-07-01 21:12

   Jeg har ADSL og har sat otte computere på nettet igennem en
switch hub og vil lave en blokering på grupper, dvs at der er to pc'er
i gruppe og tre pc'er i to grupper som jeg vil adskille fra hinanden
så de indbyrdes kan have fildeling men ikke på tværs af grupperne, så
er spørgsmålet hvordan kan jeg gøre dette, jeg har installeret win89se
på alle pc'erne.

Mvh.

Harry

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 16-07-01 14:06

Sæt dem i forskellige arbejdsgrupper?

Kontrolpanel | netværk | identifikation

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen