MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mærkelige farver ved opstart??
Fra : Mogens Olsen

Dato : 06-02-08 16:14

Hej alle.
Jeg har en maskine som jeg har fået sat et andet Grafikkort i
et ATI Radeon X1300 ,CPU er en C2Duo 6850,
2GB RAM, efter nogle dage får jeg ikke noget signal ud
på den digitale udgang, jeg skifter til analog udgang
hvor der er nogle mærkelige farver ved opstart,
enkelte gange skal den genstartes for at få billed på
skærmen, er det kortet det er galt med??

mvh. Mogens

Fra : Rado

Dato : 06-02-08 20:13

On Wed, 6 Feb 2008 16:14:06 +0100, "Mogens Olsen" <m2olsen@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>hvor der er nogle mærkelige farver ved opstart,
>enkelte gange skal den genstartes for at få billed på
>skærmen, er det kortet det er galt med??

Muligvis - eller måske nogle af kontakterne på stikket i bundkortet
ikke har ordentlig forbindelse?

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Mogens Olsen

Dato : 06-02-08 22:03

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> --
> Rado
>
> Protester imod EUs intelligent design resolution:
Hej.
Ja måske, det har kørt fint i 14 dage med Digital udgang, nu har jeg ikke
signal på den mere, så jeg skiftede til analog signal, efter 8 dage er
den begyndt enten intet signal, eller også laver den mærkelige lodrette
streger/farver ved opstart, hele vejen til windows, hvis jeg er heldig
er der billed, ellers skal den resættes så virker det, sært fænimen.

mvh Mogens