MS Windows
briani 27239
Kan jeg fjerne Dual-Boot menuen fra Vista ~
Fra : co@ch [4130]

Dato : 04-02-08 11:30

Jeg har 3 systemer kørende på hver sin HDD.
WinXP Pro
Vista
Linux

Jeg bruger OSL2000 bootmanager til at styre mine muligheder. Og det virker
super.

Men på den HDD hvor Vista ligger, er der en Dual-Boot menu som alligevel
ikke virker, da den er installeret under et tidligere setup.

Kan jeg umiddelbart fjerne menuen, og få Vista til at boote op.
Jeg har prøvet at Rep. fra Vista skiven, men den løser ikke menu problemet,
da den jo sikkert stadig ser de andre styresystemer?
Hvordan gør jeg?
Link?

Mvh
Bri@n

Fra : Sieger

Dato : 04-02-08 18:35

"co@ch [4130]" <coach_fjern_@_dette_lite.invalid> wrote in message
> [...]
> Jeg har prøvet at Rep. fra Vista skiven, men den løser ikke menu
> problemet, da den jo sikkert stadig ser de andre styresystemer?

I windows Vista : (Engelsk version men du kan sikkert regne dig frem til
hvad det hedder på dansk)

Control Panel > System > Advanced System Settings > Advanced > (sidste
mulighed) Startup and Recovery > og fjern fluebenet fra "Time to display
list of operating systems."

Dette ville ihvertfald fjerne Vistas bootmenu.