"Lasse" <larsa@FJERNmail.tele.dk> skrev
> Jeg har indskrevet en masse navne ,adresser og tlf.numre m.v. i min
> Outlook 2007. Nu vil jeg imidlertid gerne gemme alle adresserne på en USB
> stik så jeg kan indlæse dem på en anden computer.
>
> Håber en kan hjælpe mig. Gerne udførlig, da jeg ikke er nogen ørn til edb
> og Pc.
>
Det du ønsker kan gøre på en rimelig simpel måde.
Åben Outlook 2007, menupunkt filer, vælg Inportere og eksportere, derefter
vælger du Eksportere til en fil og trykker på næste, så vælger du
privatmappefil (PST ) det er tredie punkt og trykker på næste, nu vælger du
så kontaktpersoner, trykker på næste og vælger hvor den færdige fil skal
placeres,, tryk derefter på udfør og Outlook klare resten for dig.
Nu har du så en PST fil hvor du har dine kontakt personer i. Når du så skal
bruge filen, så skal du åbne Outlook 2007 på den pågældene computer, gå i
filer og vælge Importer fra et andet program eller anden fil, derefter skal
du angive pst files placering.
Håber det hjælper dig videre.
--
Venlig Hilsen
Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke
|