Gamle danske film
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 15-07-01 18:16

Engang jeg var ude i Bilka, så jeg en 2-CD med filmmusik fra gamle danske
film.
Nogen der ved, om jeg kan købe i den CD i dag? Det er efterhånden nogle år
siden jeg så den.

/Søren

Fra : Xylofonius

Dato : 16-07-01 16:27

> [...]
> film.
> Nogen der ved, om jeg kan købe i den CD i dag? Det er efterhånden nogle år

Jeg så den i torsdags uden foran Bilka i Kolding Storcenter til 100 kr.

Andreas

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 16-07-01 16:58

"Xylofonius" wrote
> Jeg så den i torsdags uden foran Bilka i Kolding Storcenter til 100 kr.

Nå men så må jeg en tur til Bilka - igen! :)

/Søren