MS Windows
briani 27239
XP windows/$hf-mig$
Fra : lars02355@gmail.com

Dato : 02-02-08 12:00

Kan denne mappe slettes ?
Den fylder godt op.

Bruge XP prof

Fra : Ole C

Dato : 02-02-08 21:28

lars02355@gmail.com skrev blandt andet:

> Kan denne mappe slettes ?
> Den fylder godt op.

Der er mig bekendt temmelig delte meninger om det, men jeg ved da, at
nogle "renseprogrammer" også tager den med i købet - for eksempel
XPlite.
Du kan jo prøve at zippe hele mappen og lægge den et sted hvor du kan
finde den igen. Så har du da frigjort en del plads - og hvis du så efter
et stykke tid ikke har mærket noget til dens fravær, kan du jo slette
den. I modsat fald er den nem at lægge tilbage.
Jeg har selv ladet den være, fordi jeg pt. kører med en meget "slank"
installation så jeg ikke mangler plads, men tidligere har jeg slettet
den uden at have noteret mig mig nogle problemer.....

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 21:38

<lars02355@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Kan denne mappe slettes ?
> Den fylder godt op.
>
> Bruge XP prof
---------------------
Det er KB opdateringerne der ligger der.
Det er jo peanuts kun omkring 230 Mb.

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Ole C

Dato : 02-02-08 23:13

Bjarne Chr skrev blandt andet:

> Det er KB opdateringerne der ligger der.

Mjae - noget af dem.

> Det er jo peanuts kun omkring 230 Mb.

Hvilket vel i store træk svarer til Shakespeares samlede værker.....

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-08 23:55

"Ole C" <ocl@FJERNtdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Mjae - noget af dem.

> Hvilket vel i store træk svarer til Shakespeares samlede værker.....
>
> --
> vh
> Ole C
Ja Skrevet med gåsepen og krøllede bogstavet
Bc

Fra : Kim S

Dato : 03-02-08 15:51

"Bjarne Chr" <No_No> skrev i meddelelsen

> Ja Skrevet med gåsepen og krøllede bogstavet

Er alle MS-programmer ikke det ??

Mvh, Kim