Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto album
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 01-02-08 13:27

- er der nogen der kender en host, hvor man gratis kan uploade sine
fotos og have dem til at ligge i et fotoalbum.

- grunden til at jeg spørger er, at jeg ikke kan lave et fotoalbum i det
hjemmeside-program, som jeg benytter (SiteSpinner).

Med venlig hilsen
Niels

Fra : Jacob Ask

Dato : 01-02-08 13:35

Niels Rasmussen wrote:
> [...]
>
> - grunden til at jeg spørger er, at jeg ikke kan lave et fotoalbum i det
> hjemmeside-program, som jeg benytter (SiteSpinner).

Du vil da umidelbart selv kunne få en del mere kontrol over det ved selv
at lave et galleri. Det behøver ikke at være sværere end at hente fx
minigal2 (http://www.minigal.dk/) installere det på din host og så er du
kørende derfra - dog med en hel del at skulle have sagt omkring hvordan
det skal se ud.

Ellers er der også J-album som virker ret godt.

Mvh
Jacob Ask

Fra : Tau

Dato : 01-02-08 14:23

"Niels Rasmussen" <boellebo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> - grunden til at jeg spørger er, at jeg ikke kan lave et fotoalbum i det
> hjemmeside-program, som jeg benytter (SiteSpinner).

Prøv Pisaca som er et gratis program at bruge. http://picasa.google.com/

vh
Poul

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 02-02-08 18:48

Niels Rasmussen skrev:
> [...]
>
> - grunden til at jeg spørger er, at jeg ikke kan lave et fotoalbum i det
> hjemmeside-program, som jeg benytter (SiteSpinner).

Ahhhhhhhh tak for svar!
/niels