Netkort
Fra : Bo Hallberg

Dato : 15-07-01 15:28

Skulle der være nogen der ligger inde med netkort 10/100 mb til ISAslot, som
de gerne vil af med, så send en mail om pris.

evt. afhentning kan vi aftale senere.

VH Bo

Fra : Christian Precht Jen~

Dato : 16-07-01 22:46

For det første er dette IKKE en handels kanal se dk.marked.privar.edb

for det andet kan du ikke køre 100Mbps på en ISA port den er kun 16bit!!

MVH
Christian Precht Jensen

Fra : Steen Suder

Dato : 17-07-01 21:09

Christian Precht Jensen wrote:
<KLIP>

> for det andet kan du ikke køre 100Mbps på en ISA port den er kun 16bit!!

Jeg mener faktisk at 3COM på et tidspunkt lavede et hundedyrt ISA kort
med 100Mb ethernet på. Jeg kan ikke huske hvad det hedder.

Der er da heller ikke noget, der rent teknisk forhindrer at det skulle
kunne laves. Man ville dog nok have nogle vanskeligheder med at fylde
nettet op fra maskinen; her er det hostbussen, der er flaskehalsen.

<KLIP>

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 18-07-01 06:12

On Tue, 17 Jul 2001 22:08:55 +0200, Steen Suder
<CAB@earthling.net> wrote:

[100mbit på 16bit bus]
>Der er da heller ikke noget, der rent teknisk forhindrer at det skulle
>kunne laves.

Kig blot på PC-Cards.
Her er det helt alm. med 100mbit kort på 16bit bus. Der er dog
flere og flere der i stedet benytter Cardbus (32bit).
--
Per K. Nielsen