MS Windows
briani 27239
nemmeste måde at fjernstyre en vista home ~
Fra : Jesper F

Dato : 01-02-08 13:48

Jeg vil gerne have fjernadgang til at supportere en computer.
Jeg kører xp og skal supportere en vista home premium.
Begge computere er bag routere.
Hvad kan jeg bruge af software? Fjernskrivebord? VNC? LogMeINn?
Hvordan går jeg det nemmest?

Tak

/ Jesper

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 01-02-08 14:07

Jesper F has brought this to us :
> [...]
> Begge computere er bag routere.
> Hvad kan jeg bruge af software? Fjernskrivebord? VNC? LogMeINn?

Jeg vil anbefale TeamViewer.
http://teamviewer.com

--
Lars

Fra : Kim S

Dato : 01-02-08 22:58

"Lars Jørgensen" <no@email.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg vil anbefale TeamViewer.
> http://teamviewer.com
>
> Lars

Helt enig... Teamviewer duer...
Det kører bare

Mvh, Kim

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 09-02-08 01:39

"Jesper F" wrote

> [...]
> Begge computere er bag routere.
> Hvad kan jeg bruge af software? Fjernskrivebord? VNC? LogMeINn?

Det nemmeste er nok at anvende Windows Fjernsupport, gør sådan på den
Vista maskine du vil fjernstyre:

Windows-tast | skriv fjern | ENTER-tasten

Det kræver at du opdaterer Fjernskrivebord til mindst version 6 på XP-
maskinen, find den via Windows Update under valgfrit software.