MS Windows
briani 27239
Sort skærm ?
Fra : goofy

Dato : 31-01-08 17:57

Hejsa NG

Min kammerat har købt en fladskærm.
Han havde lidt varskeligheder med opstarten og fik oplyst at
skærmopløsningen skal stå pricis på 1680 x ? ( husker ikke lige dette tal)

Men den indstilling kunne han ikke finde under egenskaber for skærm og
derefter var han inde i et billed hvor der bl. andet var mulighed for at
trykke på " behov" og " stop".
Han trykkede på stop og nu kan han intet se. Han kan høre at maskinen
starter op men intet billed.
Han får muligheden for at starte up i fejlsikker tilstand men såsnart at
ikonerne skal komme frem går skærme i sort.
Han har også prøve " gendannelse " uden resultat.

Er der nogen herinde der evt. kan fortælle mig hvordan han kan rette denne "
brøler " igen?

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Ole Bole

Dato : 31-01-08 18:30

"goofy" <vinbaek@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Han har også prøve " gendannelse " uden resultat.
>
> Er der nogen herinde der evt. kan fortælle mig hvordan han kan rette denne

sluk dyret.

tænd og straks og med det samme, tryk på F8 og du får mulighed for at starte
i fejlsikret tilstand. Eller i vga-tilstand. Jeg ved så ikke om det er noget
der dur i forb. med en fladskærm

men der skulle i så fald være billed på

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-01-08 22:18

"Ole Bole" <fake@fake.fake> skrev i meddelelsen

> [...]
> starte i fejlsikret tilstand. Eller i vga-tilstand. Jeg ved så ikke om det
> er noget der dur i forb. med en fladskærm

Fejlsikret har han jo prøvet, men det burde virke i vga tilstand.

Kurt