Bukkake Film
Fra : Rar Morfar

Dato : 15-07-01 14:41

Hej

Jeg ved at det er en totalt forkert gruppe at spørge i, men jeg kan ikke få
kontakt til de binære grupper!

Er der nogen der kan skaffe/ved hvor jeg kan købe bukkakefilm på VCD eller
bare som mpeg?

Jeg har 9'eren og 12'eren af american bukkake.

Hilsen Morfar

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 15-07-01 14:52

Rar Morfar <runwest@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b519d19$0$273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

> bare som mpeg?
>
> Jeg har 9'eren og 12'eren af american bukkake.

Alternativt, ku' du få dig en kæreste + et liv istedetfor ?

Fra : Rar Morfar

Dato : 15-07-01 17:05

Nu skal du bare høre!

Jeg bruger filmene på min adultbouncer paysite.
Den paysite er mit liv - så et liv har jeg.
Jeg slipper bare for at være lønslave som de fleste andre.

Kæreste har jeg ikke brug for for tiden da jeg lige er kommet ud af et 1½
års langt forhold.

Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige, så unlad venligst at svare på mit
indlæg.

TAK

Morfar

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 15-07-01 17:10

"Rar Morfar" <runwest@post6.tele.dk> writes:

> Er der nogen der kan skaffe/ved hvor jeg kan købe bukkakefilm på VCD eller
> bare som mpeg?

Jeg ved det ikke, men du kan starte her:
http://www.jubii.dk/Erhverv_oekonomi/Handel_Shopping/Sexartikler/

Fra : Martin

Dato : 15-07-01 18:10

Prøv at checke : http://www.shuttle-japan.com/