MS Windows
briani 27239
Programinstallation under Vista
Fra : Søren Midtiby

Dato : 30-01-08 16:03

Kære kloge hoveder.

Jeg har en stationær med Windows XP, og Kirsten har en bærbar med Windows
Vista.

Begge maskiner har MSOffice2003

For nylig har jeg haft to dårlige oplevelser med Windows Vista:

1. Jeg har prøvet at installere SP3 til Office2003 på begge maskiner:

Med XP gik det fint.

Med Vista blev det mislykket. Programmet påstod, at det rigtige
office-program ikke fandtes på maskinen. (men det gør det!)

2. Jeg har prøvet at installere Adobe Photoshop 7 DK på begge maskiner:

Med XP gik det fint.

Med Vista blev det mislykket. Alt gik fint i lang tid; men til sidst viste
den et Adobe-vindue og teksten "(svarer ikke)" oppe i titellinien.

Jeg gav den ca. 10 minutter, før jeg slog den ned. På maskinen er der nu et
amputeret Photoshop som ikke vil køre.

Jeg er vant til at installere programmer gennem mange år, men føler mig lidt
hjælpeløs over for Windows vista.

Jeg håber at nogen af jer har gode råd og/eller erfaringer.

Venlig hilsen

Søren Midtiby

Fra : jopa

Dato : 30-01-08 16:09

"Søren Midtiby" <soren@_slettes_midtiby.dk> skrev >

> Med Vista blev det mislykket. Programmet påstod, at det rigtige
> office-program ikke fandtes på maskinen. (men det gør det!)

Det rigtige er vist office 2007 men den burde kunne køre uden problemer med
2003

> Jeg gav den ca. 10 minutter, før jeg slog den ned. På maskinen er der nu
> et amputeret Photoshop som ikke vil køre.

Det må være lokale problemer du har.
Jeg har Photoshop 7 og 9(CS3) på min Vista og det fungerer perfekt.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 31-01-08 19:18

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med 2003

> Det må være lokale problemer du har.
> Jeg har Photoshop 7 og 9(CS3) på min Vista og det fungerer perfekt.

Jeg kan så tilføje at jeg kører Office 2000 på vista, men der har også
været Office 2003 på og begge kører uden problemer.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as