MS Windows
briani 27239
Log på Windows Live ID
Fra : Jesper

Dato : 27-01-08 22:00

Hej.

Hver gang jeg åbner min mappe "dokumenter" får jeg et møg irriterende pop up
vindue med flg. tekst:
Log på Windows Live ID
Jeg skal trykke 3 gange på "annuller" før det forbliver væk..
Hvordan slipper jeg for det?
Kører XP.
Mvh
Jesper

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 28-01-08 09:52

"Jesper" <Christop@post1**.dknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> up vindue med flg. tekst:
> Log på Windows Live ID
> Jeg skal trykke 3 gange på "annuller" før det forbliver væk..

hej
du må have delt mappen,prøv at kigge højrklikke på dukumenter ,egenskaber .
mvh
poul

Fra : Jesper

Dato : 30-01-08 07:27

> hej
> du må have delt mappen,prøv at kigge højrklikke på dukumenter ,egenskaber
> [...]

Tak for input - men jeg kan desværre ikke se noget om deling....

Andre gode forslag modtages meget gerne, da det er meget irriterende....

mvh

Jesper