Hjælp! Hvad hedder bandet og sangen?
Fra : Vigsø

Dato : 15-07-01 12:16

Hej allesammen! Jeg har længe gået og tænkt på en melodi, som jeg synes er
god. Pludselig så jeg slutningen af sangen på MTV, men navnet på bandet og
sangen stod ikke på skærmen. Jeg mener, at selve sangen slutter med "sing
sing sing...", forsangeren har en slags hanekam/mohikaner-firsure, og i
musikvideoen slås de med mad ved et spisebord. Der bliver brugt et
instrument der lyder som en banjo (jeg ved ikke om det ER en banjo). Jeg
håber, at I kan hjælpe mig. På forhånd 1000 tak!

MvH Morten
svar her: morten.vigsoe@get2net.dk

Fra : Christina Estrup

Dato : 15-07-01 12:23

On Sun, 15 Jul 2001 13:16:28 +0200, "Vigsø" <jorn.lars@get2nat.uk>
wrote:

> [...]
>instrument der lyder som en banjo (jeg ved ikke om det ER en banjo). Jeg
>håber, at I kan hjælpe mig. På forhånd 1000 tak!

Jeg har ikke set MTV i umindelige tider, så derfor har jeg ikke set
videoen, men at dømme efter din beskrivelse af lydsiden kunne det lyde
som Travis' "Sing".

mvh
Christina
--
Anyone that cold-blooded and vicious on the surface
has to be madly passionate inside;

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-07-01 17:22

"Christina Estrup"
> Jeg har ikke set MTV i umindelige tider, så derfor har jeg ikke set
> videoen, men at dømme efter din beskrivelse af lydsiden kunne det lyde
> som Travis' "Sing".

Og jeg kan tilføje, at det _helt sikkert_ er Travis.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 22-07-01 22:56

In article <9ish7f$g3c$3@sunsite.dk>, Peter Brandt Nielsen wrote:
> "Christina Estrup"
>
> Og jeg kan tilføje, at det _helt sikkert_ er Travis.
Og der _er_ banjo på... :)

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?