MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mit skrivebord blev lavet om, fra klassis~
Fra : jama

Dato : 25-01-08 13:55

Jeg sad og kiggede på mine skærm billeder u. egenskaber for skærm. Da jeg
genstartede PCen igen kom mit skrivebord med XP- layout og ikke det jeg
ellers havde "Window klassisk" dvs, at minne programmer og genveje, heller
ikke var på skrivebordet mere. Jeg fandt min gamle indstilling under
dokumenter "\Documents and Settings\jørgen andersen"og lagde instillingerne
ind på den nye bruger "\Documents and Settings\ jørgen
andersen.JAMA-A3E2B074BF" så jeg fik alle minne genveje og programmer
tilbage på skrivebordet. Men jeg kan ikke afinstallere den gamle bruger
"\Documents and Settings\jørgen andersen" jeg syntes ikke det er godt, at ha
to forskellige "jørgen andersen" liggende.
Jeg har brugt "DrDelete" men den kan ikke få instillingen væk, hvordan får
jeg den væk?
Mvh.Jama
C:\Documents and Settings\jørgen andersen (den gamle) som er tom, på nær
denne " Content.IE51"som ikke kan smides ud.
C:\Documents and Settings\ jørgen andersen.JAMA-A3E2B074BF (den nye)

Fra : Lyrik

Dato : 26-01-08 15:31

Den 25.01.2008 kl. 13:55 skrev jama <paed-@c.dk>:

> [...]
> denne " Content.IE51"som ikke kan smides ud.
> C:\Documents and Settings\ jørgen andersen.JAMA-A3E2B074BF (den nye)
Det er lidt svært for mig at forstå dig, men jeg prøver forsigtigt.

Man plejer at højreklikke på startknappen og vælge "Klassisk" eller "den
menu hvor der ikke er noget på skrivebordet" Der er her fanblade man kan
prikke af til forskelligt udseende.

Man indstiller det ikke mig bekendt ved at rode i de dokumentmapper du har
rodet i. Kan du ikke rulle systemet tilbage til før du rodede og så
indstille på den måde jeg beskriver?

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.