MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista: Pictures, videos og music låst
Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 24-01-08 23:33

Hejsa

Jeg har en Vista Home Basic, som tilsyneladende lider af nogle
børnesygdomme...

Hvis jeg i stifinder finder min hjemmemappe, så viser den mig de
dokumenter og mapper, der ligger dér. I menuen til venstre er der
genveje til mapperne med billeder, videoer og musik.

Problemet er så, at hvis jeg vil se indholdet af f.eks. billed-mappen
(altså den af systemet genererede mappe), så får jeg ikke lov til det,
hvis jeg klikker på den i oversigten over mapper og filer. Men hvis jeg
klikker på genvejen til venstre, kommer jeg ind i den uden problemer.
Det samme gælder for videoer og musik.

Jeg har været inde og tjekke rettighederne på mapperne, og der står min
bruger til at have alle rettigheder.

Nogen ideer om hvad det kan skyldes?

--
Mvh.