MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Login på PC uden password
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-01-08 13:28

Hej NG.

Sorry for poste 2 steder...men viste ikke lige hvilken gruppe det skulle ind
i (har også lagt den i windows.server).

Jeg har en PC, som ved en fejl er skiftet fra at være medlem af et domæne
til at være medlem af en arbejdsgruppe. Problemet er nu, at vi ikke kan
logge ind på maskinen - og der ligger data derpå som skal bruges...inden der
laves en ny install. på den.

Er der nogen som ved om det på nogen måde er muligt, at komme ind i PC'en
uden at slette det hele?

På forhånd tak!

--

Med venlig hilsen / Best regards
Henrik Pedersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-01-08 16:37

Set logon til lokal computer og log så på med Administrator kontoen.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 25-01-08 08:16

> Set logon til lokal computer og log så på med Administrator kontoen.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Det er jo så lige præcis det jeg ikke kan gøre...

*/hp