MS Windows
briani 27239
Vista Windows Mail ?
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 23-01-08 22:48

Jeg har fået VB versionen, der ligger en Dansk Windows Mail i den.
Jeg kan se under indstillinger at der er stavekontrol i den,
men hvorfor kun på Engelsk, kan jeg ikke få Dansk stavekontrol til den ?.
/KE Kofod.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-01-08 23:24

KE Kofod / 7100 <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev :

>men hvorfor kun på Engelsk, kan jeg ikke få Dansk stavekontrol til den ?.

Nej, ikke muligt.

Iøvrigt havde den korrekte gruppe været
news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvor du hurtigt ville
kunne ha' set, at det samme spørgsmål er stillet mange gange.
--
Kerim

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 23-01-08 23:46

Kerim Ellentoft skrev:

> Nej, ikke muligt.
>
> Iøvrigt havde den korrekte gruppe været
> news:dk.edb.internet.software.mail+news, hvor du hurtigt ville
> kunne ha' set, at det samme spørgsmål er stillet mange gange.
Tak for info! .
/KE Kofod.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-01-08 16:47

Kun hvis du installerer Office 2007 i dansk version.
Windows Mail vil så kunne bruge dens stavekontrol.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : JSH [9800]

Dato : 24-01-08 17:00

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Kun hvis du installerer Office 2007 i dansk version.
> Windows Mail vil så kunne bruge dens stavekontrol.

og det *ved* du siden du svarer det her i nyhedsgruppen?

Fra : Carl Drud

Dato : 24-01-08 17:46

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> writes:

> Kun hvis du installerer Office 2007 i dansk version.
> Windows Mail vil så kunne bruge dens stavekontrol.

Det virker åbenbart ikke for alle:

http://forums.techarena.in/showpost.php?s=b9b2c1f32b2fd44045f02ba0053110d2&p=2629796&postcount=6

--
A. No.
Q. Does top-posting make sense?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-01-08 19:53

Den 24-01-08 17.46 skrev Carl Drud følgende:

> Det virker åbenbart ikke for alle:

Jeg tror ikke, det virker for /nogen/.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug KompoZer til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Fra : JSH [9800]

Dato : 24-01-08 21:13

Det virker ikke for nogen.