Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tæller på Canon 30D
Fra : Ducky

Dato : 23-01-08 22:49

Hej

Er der lige en der kan fortælle mig, hvor det lige er hvordan man kan se
hvor mange skud det har taget på et Canon 30D

M.v.h.
Finn

gokke@stofanet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-08 08:17

> Er der lige en der kan fortælle mig, hvor det lige er hvordan man kan se
> hvor mange skud det har taget på et Canon 30D

Nej, for det kan man ikke lige.

Hvis nogen kan er det måske Canon der kan aflæse det, men jeg er ikke
sikker.

Du kan IKKE bruge billed nummer til noget, da det kan resettes via menuen
eller det kan sættes til hvad man vil ved at indsætte et CF kort med det
billednr man ønsker kameraet at fortsætte fra.

VH
Per

Fra : Jesper Juul

Dato : 24-01-08 09:06

Ducky skrev:
> Hej
>
> Er der lige en der kan fortælle mig, hvor det lige er hvordan man kan se
> hvor mange skud det har taget på et Canon 30D

Nej, for det kan man ikke.

Jesper