MS Windows
briani 27239
Har hentet dk sprogpakke til Vista, men hv~
Fra : Autocadster

Dato : 23-01-08 20:46

Har hentet dk sprogpakke til Vista, men hvordan... gøres den danske
sprogpakke aktiv ?

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Max

Dato : 23-01-08 22:57

Hej

> Har hentet dk sprogpakke til Vista, men hvordan... gøres den danske
> sprogpakke aktiv ?

Har du en Vista Ultimate ? Jeg tror nok der er noget med at kun
den sådan kan skifte sprog.

--
Mvh Max

Fra : Autocadster

Dato : 24-01-08 14:19

Max frembragte:
> Hej

> Har du en Vista Ultimate ? Jeg tror nok der er noget med at kun
> den sådan kan skifte sprog.

Ja det er en Ultimate, og den er valideret... den danske sprogpakke
står også på listen over hentede opdateringer.

Men i kontrolpanel > regional and language er dansk ikke en option, man
kan blot vælge en mappe, men hvilken mappe gemmer vista sprogfiler i ?

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-01-08 17:05

Control Panel | Regional and language Settings | Keyboards and
Languages. Fra "Choose a display language" dropdown vælg Danish/Dansk.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Autocadster

Dato : 24-01-08 17:22

Jens Peter Karlsen sendte dette med sin computer:
> Control Panel | Regional and language Settings | Keyboards and
> Languages. Fra "Choose a display language" dropdown vælg Danish/Dansk.

> Regards Jens Peter Karlsen.

Den mulighed er der ikke, selv om der i windows update listen står at
den er downloadet :/

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-01-08 22:38

"Autocadster" wrote

> Har hentet dk sprogpakke til Vista, men hvordan... gøres den danske
> sprogpakke aktiv ?

Oversæt selv de relevante ting til engelsk i det nedennævnte, jeg har
ikke lige en engelsk installation ved hånden. Jeg ved det virker på
en Vista Ultimate men har ikke prøvet det på andre udgaver.

Hvis din Vista kører engelsk, kunne du trykke på Windows-tasten på dit
tastatur og skrive language. Så skulle du gerne se noget som minder om
internationale og sproglige indstillinger i toppen af menuen, under
fanebladet tastaturlayout og sprog kan du installere sprog.