Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DSC-W55 prolem
Fra : Martin

Dato : 22-01-08 22:28

Et Sony DSC-W55 købt i aug 07 - vil pludselig ikke tænde - selv på nyt
opladet batteri - batteriet virker fint i andet DSC-W55.

http://www.fixya.com/support/t358575-sony_camera kan jeg læse om andre
der har samme problem.

Er der nogle af jer der kender problemet og en evt. løsning?

Kameraer er indkøbt i Føtex med gyldig bon mv, så det er vel en garantisag.

Martin

Fra : HCS [4000]

Dato : 23-01-08 09:29

"Martin" <post@teknit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle af jer der kender problemet og en evt. løsning?
>
> Kameraer er indkøbt i Føtex med gyldig bon mv, så det er vel en

Det er åbentbart et almindeligt problem med SONY. Jeg havde et SONY DSC-W15,
som teede sig på samme måde. Det blev skrottet.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune