Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælllp
Fra : Jette

Dato : 22-01-08 01:13

Hej

Kan man på nogen måde finde "gamle" billeder frem fra et SD kort - altså
dem, der lå på det før dem der ligger der nu?

Venlig hilsen
Jette

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-01-08 01:41

"Jette" <jenyla@FJERNDETTEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kan man på nogen måde finde "gamle" billeder frem fra et SD kort - altså
> dem, der lå på det før dem der ligger der nu?

Hej Jette

Det spørger noget sent - hvis du først er begyndt at tage nye billeder
overskriver de de gamle billeder. Men Convar har et gratis program, der kan
redde alt hvad reddes kan:
http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/download.htm?language=2
Accepter licensbetingelserne, hent programmet, installer det, fortæl det
hvor det må gemme reddede filer (f.eks. på dit C-drev) og lad det køre.
Kanon program til genskabelse af filer på ram-kort.

--
Jesper Hedegaard

Suzuki Svage når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Jette

Dato : 24-01-08 00:50

Hej igen

Jeg har dowloaded og installeret det program, som Jesper anbefaler. Det har
sør'me også fundet en masse billeder - helt tilbage til juni 2006, men
desværre ikke dem, som jeg ledte efter. Nu er jeg så igang med at søge alle
mine kort igennem.

Tak for svaret.

Hilsen Jette