Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Uploadning
Fra : Kaj

Dato : 20-01-08 15:09

Hej
Jeg har ingen hjemmeside, men vil gerne sommetider linke til et billede.
Hvor kan jeg med fordel lægge dem, så de er nemme at finde igen, og nemme at
linke til?
Gode råd ønskes.

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-01-08 16:03

Kaj skrev den 20-01-2008 15:09:
> [...]
> Hvor kan jeg med fordel lægge dem, så de er nemme at finde igen, og nemme at

picasa webalbum. Der har du en gigabyte at boldre dig på.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Kaj

Dato : 20-01-08 17:05

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> picasa webalbum. Der har du en gigabyte at boldre dig på.
>

> --
> med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
> Carsten Riis Mere skal der ikke til
> for varigt vægttab.

Tak for det. Det vil jeg prøve.

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : Jesper Juul

Dato : 20-01-08 17:25

Kaj skrev:
> [...]
> Hvor kan jeg med fordel lægge dem, så de er nemme at finde igen, og nemme at

www.pbase.com

Jesper

Fra : Anja Dunning-Krüger

Dato : 20-01-08 17:28

Blandt de letteste løsninger er www.peecee.dk
Fordelen ved dette site er at man ikke skal oprette sig som bruger.
Man smider bare billedet op, og kan siden linke til det.

/Anja

Fra : Kaj

Dato : 21-01-08 12:45

"Anja Dunning-Krüger" <spam@spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Blandt de letteste løsninger er www.peecee.dk
> Fordelen ved dette site er at man ikke skal oprette sig som bruger.
> Man smider bare billedet op, og kan siden linke til det.
>
> /Anja

Tak indlægene. Nu har jeg noget at arbejde med.

--
Venlig hilsen
Kaj

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-01-08 17:31

Kaj wrote:
> Jeg har ingen hjemmeside

Næh - men du poster fra Tdc og har der mulighed for at uploade en
hjemmeside - eller du kan nøjes med at uploade dine foto uden at have en
hjemmeside.

Du refererer så blot til billederne med:

http://www.xxxxxx.dk/billede01.jpg

Jan

--
Mvh Jan
Mail kan sendes fra hjemmesiden www.jve.dk

Fra : Erik D

Dato : 24-01-08 01:52

Jeg har gennem flere år brugt flickr.com og er tilfreds med det

Erik