MS Windows
briani 27239
XP X64, dansk sprogpakke ??
Fra : Peter

Dato : 19-01-08 10:02

Hej.

Er det helt umuligt at få XP X64 på dansk ??
- jeg har XP X64 installeret, men den er på engelsk, så jeg tænkte at man da
sikkert kunne få en sprogpakke, men jeg kan ikke finde en...?!?

Det gør mig ikke så meget at den er Engelsk, men der er et par andre brugere
af maskinen der er ret kede af dette.....

--
Peter

Fra : Hans

Dato : 19-01-08 10:07

Peter wrote:
> [...]
>
> Det gør mig ikke så meget at den er Engelsk, men der er et par andre
> brugere af maskinen der er ret kede af dette.....

Den findes desværre kun på engelsk.

Det eneste alternativ er en dansk Vista 64-bit.

Hans

Fra : Peter

Dato : 19-01-08 11:22

Ok, tak for svar.....

--
Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 19-01-08 14:35

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> Den findes desværre kun på engelsk.

mener da muipakken også virker på 64bit versionen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter