/ Forside / Teknologi / Udvikling / HTML / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
HTML
#NavnPoint
molokyle 11184
Klaudi 5506
bentjuul 3377
severino 2040
smorch 1950
strarup 1525
natmaden 1396
scootergr.. 1320
e.c 1150
10  miritdk 1110
www eller ej
Fra : Arvid Mærsk


Dato : 08-01-08 23:20

Jeg har oprettet et subdomæne af typen "vejret.tv2.dk".
Hvis jeg skriver "www" foran mit eget subdomæne kan den ikke finde serveren.
Hvad er koden til at siden tilgås uanset der skrives www eller ikke?
På forhånd tak...

--
AM

 
 
MooreHojer (08-01-2008)
Kommentar
Fra : MooreHojer


Dato : 08-01-08 23:34


"Arvid Mærsk" <amaersk@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:8GSgj.48$Im2.14@news.get2net.dk...
> Jeg har oprettet et subdomæne af typen "vejret.tv2.dk".
> Hvis jeg skriver "www" foran mit eget subdomæne kan den ikke finde
> serveren.
> Hvad er koden til at siden tilgås uanset der skrives www eller ikke?
> På forhånd tak...

Uden at kunne sige det hundrede procent sikkert så mener jeg at det har
noget at gøre med måden dine dns-records er sat op på dine navneservere....

--
MooreHojer



Birger (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Birger


Dato : 09-01-08 00:29

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse
news:4783fa67$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Arvid Mærsk" <amaersk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:8GSgj.48$Im2.14@news.get2net.dk...
>> Jeg har oprettet et subdomæne af typen "vejret.tv2.dk".
>> Hvis jeg skriver "www" foran mit eget subdomæne kan den ikke finde
>> serveren.
>> Hvad er koden til at siden tilgås uanset der skrives www eller ikke?
>> På forhånd tak...
>
> Uden at kunne sige det hundrede procent sikkert så mener jeg at det har
> noget at gøre med måden dine dns-records er sat op på dine
> navneservere....
>
> --
> MooreHojer
>

www.ditdomæne.dk er et subdomæne til ditdomæne.dk - så med mindre du har et
subdomæne der hedder www til subdomænet sub eksisterer www.sub.ditdomæne.dk
ikke - hvorfor det er rigtigt at det ikke kan findes.

svjv... ;>)


Birger
-----
http://bbsorensen.dk



Bertel Lund Hansen (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 09-01-08 08:50

Birger skrev:

> www.ditdomæne.dk er et subdomæne til ditdomæne.dk - så med mindre du har et
> subdomæne der hedder www til subdomænet sub eksisterer www.sub.ditdomæne.dk
> ikke - hvorfor det er rigtigt at det ikke kan findes.

Det er korrekt. Man må bede sin udbyder om også at oprette denne
undermappe hvis man vil have begge muligheder.

Nogle udbydere gør det automatisk.

Nogle kunder beder dem om at lade være: http://www.fuckwww.dk/

Selv sørger jeg for at begge muligheder virker. Www er i bund og
grund en idiotisk idé, men det er nu en standard som mange
forventer fungerer.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Birger (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Birger


Dato : 09-01-08 10:29

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:m1v8o31nmc1p16jv8v630h84bal1dvgid0@4ax.com...
> Birger skrev:
>
>> www.ditdomæne.dk er et subdomæne til ditdomæne.dk - så med mindre du har
>> et
>> subdomæne der hedder www til subdomænet sub eksisterer
>> www.sub.ditdomæne.dk
>> ikke - hvorfor det er rigtigt at det ikke kan findes.
>
> Det er korrekt. Man må bede sin udbyder om også at oprette denne
> undermappe hvis man vil have begge muligheder.
>
> Nogle udbydere gør det automatisk.
>
> Nogle kunder beder dem om at lade være: http://www.fuckwww.dk/
>
> Selv sørger jeg for at begge muligheder virker. Www er i bund og
> grund en idiotisk idé, men det er nu en standard som mange
> forventer fungerer.


www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere, hvis man insisterer på
www - som i øvrigt er den eneste "forkortelse" der er mere besværlig at sige
end det den er en forkortelse for...

Tror nu ikke der er mange der forventer det fungerer.
Men der er mange der tror en internet adresse _skal_ starte med www., og
derfor altid skriver den...


Birger
-----
http://bbsorensen.dk



Leonard (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 09-01-08 10:47

On Wed, 9 Jan 2008 10:28:36 +0100, Birger wrote:

> www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere, hvis man insisterer på

Hvorfor skulle den dog det?

Jeg har et domæne med en del subdomæner sat op, men de svarer altså ikke
til undermapper på domænet. At nogle webhoteller bruger at sætte det op
på den måde er langtfra en officiel standard.

Jeg forsøger at udrydde www, men da jeg ved mange skriver det pr.
automatik, så svarer mine domæner på næsten alt, der skrives foran og
omskrives så til det jeg synes det skal hedde:

www.leonard.dk bliver til leonard.dk
hest.leonard.dk bliver også til leonard.dk
www.buggy.leonard.dk bliver til buggy.leonard.dk
Det gør nogetandet.buggy.leonard.dk også.

www.leonard.dk/vw giver en fejl, men vw.leonard.dk findes

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Birger (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Birger


Dato : 09-01-08 11:38

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:ex2xklk16kkm$.6sd3hf4qyxlx.dlg@40tude.net...
> On Wed, 9 Jan 2008 10:28:36 +0100, Birger wrote:
>
>> www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere, hvis man insisterer på
>
> Hvorfor skulle den dog det?
>
> Jeg har et domæne med en del subdomæner sat op, men de svarer altså ikke
> til undermapper på domænet. At nogle webhoteller bruger at sætte det op
> på den måde er langtfra en officiel standard.
>
> Jeg forsøger at udrydde www, men da jeg ved mange skriver det pr.
> automatik, så svarer mine domæner på næsten alt, der skrives foran og
> omskrives så til det jeg synes det skal hedde:
>

8X - reklamer klippet fra


Nu var det sådan set tænkt som et alternativ Arvid kunne prøve evt.
overveje.

Nogen udbydere tillader eller understøtter det ene - andre noget andet.
Og eftersom ingen andre ved, hvad Arvids udbyder giver ham af muligheder, må
man jo prøve at give ham nogle ideer til hvordan han selv kommer videre.

Alt kan lade sig gøre i en gasovn.
Hvad der foregår på dine sider, er lige så irrelevant for besvarelsen af
spørgsmålet, som hvordan min mormor bagte julekager i sin gasovn.
Jeg har ingen interesse i at reklamere for min mormors julekager.
Anderledes er det vist med dig, og de annoncerede sider.
Vi ved alle - incl. Arvid - at det kan lade sig gøre.
Hvorfor skal svaret på spørgsmålet afspores af reklamer for dit helt igennem
uinteressante site?
Hvis du havde forklaret _hvordan_ det var sat op, i stedet for intetsigende
link, kunne Arvid - eller andre - måske have brugt det til noget.
Nu er det bare reklame, og hører IMHO ikke til her.


www står for World Wide Web, og er for mange et pseudonym for internettet.
Det tror jeg vist ikke du kan udrydde - og du vil blive ret upopulær, skulle
det lykkes.


Birger
-----
http://bbsorensen.dk



Leonard (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 09-01-08 13:36

On Wed, 9 Jan 2008 11:38:05 +0100, Birger wrote:

> Anderledes er det vist med dig, og de annoncerede sider.
> Vi ved alle - incl. Arvid - at det kan lade sig gøre.
> Hvorfor skal svaret på spørgsmålet afspores af reklamer for dit helt igennem
> uinteressante site?
> Hvis du havde forklaret _hvordan_ det var sat op, i stedet for intetsigende
> link, kunne Arvid - eller andre - måske have brugt det til noget.

Du har godt nok ondt i røven i dag!

Jeg har ikke vist disse links for at reklamere, men for at vise
eksempler på hvordan det også kan virke, som en lille modvægt mod din
påstand om at der var en undermappe til hvert sub.

Hvis nogen er interesseret i at se hvordan det er lavet, så må de spørge
om det og så flytter vi over i en anden gruppe, for det er ikke html.

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Birger (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Birger


Dato : 09-01-08 15:07

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:15pax5vlp7mba.1jbnti3pg5jcs.dlg@40tude.net...
> On Wed, 9 Jan 2008 11:38:05 +0100, Birger wrote:
>
>> Anderledes er det vist med dig, og de annoncerede sider.
>> Vi ved alle - incl. Arvid - at det kan lade sig gøre.
>> Hvorfor skal svaret på spørgsmålet afspores af reklamer for dit helt
>> igennem
>> uinteressante site?
>> Hvis du havde forklaret _hvordan_ det var sat op, i stedet for
>> intetsigende
>> link, kunne Arvid - eller andre - måske have brugt det til noget.
>
> Du har godt nok ondt i røven i dag!
>
> Jeg har ikke vist disse links for at reklamere, men for at vise
> eksempler på hvordan det også kan virke, som en lille modvægt mod din
> påstand om at der var en undermappe til hvert sub.
>
> Hvis nogen er interesseret i at se hvordan det er lavet, så må de spørge
> om det og så flytter vi over i en anden gruppe, for det er ikke html.
>
> --


"Hvad er koden til at siden tilgås uanset der skrives www eller ikke?"

Dine eksempler på hvordan det virker er uinteressante, og tjener kun til
reklame.
Du vil ikke svaret på spørgsmålet - men godt reklamere for dine sider.
Det mener du hører til i denne gruppe, eller hvordan?


Birger
-----
http://bbsorensen.dk



Leonard (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 09-01-08 16:07

On Wed, 9 Jan 2008 15:07:20 +0100, Birger wrote:

> "Hvad er koden til at siden tilgås uanset der skrives www eller ikke?"

Nej, det er absolut ikke det jeg har svaret på, jeg har svaret på dit:

>> www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere, hvis man insisterer på

og det er noget helt andet.
Men bliv du bare ved med at være sur over at usenet ikke opfører sig
helt forudsigeligt og at tråde drejer sig i forskellige retninger.

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Birger (10-01-2008)
Kommentar
Fra : Birger


Dato : 10-01-08 11:11

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:39evagqyxhun$.11v7r8e2lfxzh.dlg@40tude.net...
> On Wed, 9 Jan 2008 15:07:20 +0100, Birger wrote:
>
>> "Hvad er koden til at siden tilgås uanset der skrives www eller ikke?"
>
> Nej, det er absolut ikke det jeg har svaret på, jeg har svaret på dit:
>
>>> www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere, hvis man insisterer på
>
> og det er noget helt andet.
> Men bliv du bare ved med at være sur over at usenet ikke opfører sig
> helt forudsigeligt og at tråde drejer sig i forskellige retninger.
>


>>> www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere, hvis man insisterer på
er ikke et spørgsmål, men et forslag til spørgeren om at prøve noget andet.

Dit svar til det oprindelige spørgsmål er altså :
"Det vil jeg ikke svare på, for det er i en forkert gruppe.
Til gengæld er her så noget reklame for mine egne sider, for det hører til i
..html gruppen"

Tak for hjælpen.


Birger
-----
http://bbsorensen.dk



Bertel Lund Hansen (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 09-01-08 11:14

Birger skrev:

> www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere

Overhovedet ikke.

> www - som i øvrigt er den eneste "forkortelse" der er mere besværlig at sige
> end det den er en forkortelse for...

Den udtales "vvv" og kan siges meget hurtigt.

> Tror nu ikke der er mange der forventer det fungerer.
> Men der er mange der tror en internet adresse _skal_ starte med www., og
> derfor altid skriver den...

De skriver det, men forventer at det ikke fungerer. Hvordan er
det nu lige det hænger sammen?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Birger (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Birger


Dato : 09-01-08 11:50

"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:lh79o3pq7ncp5m58g75lp6luumrf8kfoal@4ax.com...
> Birger skrev:
>
>> www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere
>
> Overhovedet ikke.
>
>> www - som i øvrigt er den eneste "forkortelse" der er mere besværlig at
>> sige
>> end det den er en forkortelse for...
>
> Den udtales "vvv" og kan siges meget hurtigt.
>
>> Tror nu ikke der er mange der forventer det fungerer.
>> Men der er mange der tror en internet adresse _skal_ starte med www., og
>> derfor altid skriver den...
>
> De skriver det, men forventer at det ikke fungerer. Hvordan er
> det nu lige det hænger sammen?
>
> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/


"vvv" er en forkortelse for forkortelsen "www"? Et pseudonym, måske?

Ja hvordan er det nu.. ;>)
Der er lidt forskel på at skrive det i en forventning om at det fungerer, og
en overbevisning om det _skal_ med.
Men jeg kan godt se, det blev trykket forkert ud ;>)


Birger
-----
http://bbsorensen.dk



Bertel Lund Hansen (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 09-01-08 12:10

Birger skrev:

> "vvv" er en forkortelse for forkortelsen "www"?

Ikke på skrift. Jeg snakker om udtalen. Hvornår har du sidst hørt
nogen sige "dobbelt-v ..."?

Og hvordan udtaler du "wc"?

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Holst (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 09-01-08 12:13


Bertel Lund Hansen wrote:

>> "vvv" er en forkortelse for forkortelsen "www"?
>
> Ikke på skrift. Jeg snakker om udtalen. Hvornår har du sidst hørt
> nogen sige "dobbelt-v ..."?

Jeg hører faktisk jævnlig "dobbelt-v, dobbelt-v, dobbelt-v", men det er
jo typisk hos den ældre generation eller andre, som sjældent bruger en
computer.

> Og hvordan udtaler du "wc"?

Toilet.

Leif Neland (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Leif Neland


Dato : 09-01-08 12:16


"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:epa9o3d4c94odiav9g4komq95cr32lb38f@4ax.com...
> Birger skrev:
>
> > "vvv" er en forkortelse for forkortelsen "www"?
>
> Ikke på skrift. Jeg snakker om udtalen. Hvornår har du sidst hørt
> nogen sige "dobbelt-v ..."?

Hvis de siger www i DR/TV, synes jeg altid de siger dobbelt-v. Aldrig vvv.

> Og hvordan udtaler du "wc"?

Lokum




Holst (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 09-01-08 12:25


Leif Neland wrote:

>> Og hvordan udtaler du "wc"?
>
> Lokum

Underligt. Det er jo noget helt andet.


Thomas VJ (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Thomas VJ


Dato : 09-01-08 13:34


"Bertel Lund Hansen" <unospamo@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:epa9o3d4c94odiav9g4komq95cr32lb38f@4ax.com...
>
<klip>
>
> Og hvordan udtaler du "wc"?
>
På samme måde som "VC"-regeringen...



--
Mvh,
Thomas VJ



Arvid Mærsk (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Arvid Mærsk


Dato : 09-01-08 12:56

Hej, d. 09-01-2008 10:28 skrev du bl.a.:

> www.ditdomæne.dk/sub/ burde vist stadig fungere,

mitdomæne.dk
www.mitdomæne.dk
mitdomæne.dk/sub/
www.mitdomæne.dk/sub/
sub.mitdomæne.dk

virker alle.

www.sub.mitdomæne.dk virker ikke, og jeg har købt Jeres forklaringer.

> Men der er mange der tror en internet adresse _skal_ starte med www., og
> derfor altid skriver den...

Det var det der var problemet, ganske vist nogle få tilfælde ud af flere
hundrede, men det irriterede mig at få at vide, at siden ikke kunne vises.
Jeg pusler videre, måske noget .htaccess-noget

--
AM

Arvid Mærsk (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Arvid Mærsk


Dato : 09-01-08 13:28

Hej, d. 09-01-2008 12:56 skrev jeg bl.a.:

> Jeg pusler videre, måske noget .htaccess-noget

Ikke nødvendigt. Jeg kontaktede supporten og de svarede:

"Another A record for www needs to be created. I have added that."

Sådan.. Super support inden der var gået tre minutter.
Jeg få næsten lyst til at deltage i diskussionen om Servage i .webhotel
Så har jeg ikke sagt for meget

--
AM

Leonard (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 09-01-08 13:39

On Wed, 09 Jan 2008 12:56:00 +0100, Arvid Mærsk wrote:

> Jeg pusler videre, måske noget .htaccess-noget

Er DNS sat op, så det havner hos dig, hvis der skrives
www.sub.domæne.dk?

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Arvid Mærsk (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Arvid Mærsk


Dato : 09-01-08 14:20

Hej, d. 09-01-2008 13:38 skrev du bl.a.:

> Er DNS sat op, så det havner hos dig, hvis der skrives
> www.sub.domæne.dk?

Jeg har været inde og set at det er sat op, men der kan gå op til 24 timer
inden det er fuldt opdateret.
Så jeg vender senere tilbage med resultatet.

--
AM

Leonard (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 09-01-08 16:10

On Wed, 09 Jan 2008 14:19:32 +0100, Arvid Mærsk wrote:

>> Er DNS sat op, så det havner hos dig, hvis der skrives
>> www.sub.domæne.dk?
>
> Jeg har været inde og set at det er sat op, men der kan gå op til 24 timer
> inden det er fuldt opdateret.

Jep, der kan nogengange gå længere tid før det er nået rundt til alle
DNS-servere.
Mit domæne er sat op med stjerne, dvs:
leonard.dk peger webserverens ip-adresse
*.leonard.dk peger samme sted hen.

Så er det nemlig helt ligegyldigt hvad der står foran, om det er www
eller hest, så havner alt på webserveren.

Så kan du bruge .htaccess, php eller noget andet til at behandle de
forskellige skrivemåder eller bare lade alt gå til samme hjemmeside.

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Stig Johansen (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Stig Johansen


Dato : 09-01-08 17:31

Leonard wrote:

> On Wed, 09 Jan 2008 14:19:32 +0100, Arvid Mærsk wrote:
>
>>> Er DNS sat op, så det havner hos dig, hvis der skrives
>>> www.sub.domæne.dk?
>>
>> Jeg har været inde og set at det er sat op, men der kan gå op til 24
>> timer inden det er fuldt opdateret.
>
> Jep, der kan nogengange gå længere tid før det er nået rundt til alle
> DNS-servere.
> Mit domæne er sat op med stjerne, dvs:
> leonard.dk peger webserverens ip-adresse
> *.leonard.dk peger samme sted hen.
>
> Så er det nemlig helt ligegyldigt hvad der står foran, om det er www
> eller hest, så havner alt på webserveren.
>
> Så kan du bruge .htaccess, php eller noget andet til at behandle de
> forskellige skrivemåder eller bare lade alt gå til samme hjemmeside.

Du skal være opmærksom på, at Arvid kører hostet.
Her er det _ikke_ bare lige et * domaine, der skal også konfigureres noget
virtual hosting hos udbyderen.

--
Med venlig hilsen
Stig Johansen

Leonard (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 09-01-08 17:42

On Wed, 09 Jan 2008 17:30:46 +0100, Stig Johansen wrote:

> Du skal være opmærksom på, at Arvid kører hostet.
> Her er det _ikke_ bare lige et * domaine, der skal også konfigureres noget
> virtual hosting hos udbyderen.

Det kommer da anpå webhotellet.
Min side er også hostet og der er det sat op som jeg beskriver det.

--
Leonard
King Hauler sælges: http://leonard.dk/tilsalg/kh.php

Stig Johansen (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Stig Johansen


Dato : 09-01-08 18:23

Leonard wrote:

> On Wed, 09 Jan 2008 17:30:46 +0100, Stig Johansen wrote:
>
>> Du skal være opmærksom på, at Arvid kører hostet.
>> Her er det _ikke_ bare lige et * domaine, der skal også konfigureres
>> noget virtual hosting hos udbyderen.
>
> Det kommer da anpå webhotellet.

Enig, samt hvilken server der bruges, og af hvor mange.

> Min side er også hostet og der er det sat op som jeg beskriver det.

Det tvivler jeg ikke på.
Pointen var bare, at det ikke er sikkert at alle lavpris hoteller tilbyder
funktionaliteten/flexibiliteten.

--
Med venlig hilsen
Stig Johansen

Arvid Mærsk (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Arvid Mærsk


Dato : 09-01-08 22:33

Hej, d. 09-01-2008 17:30 skrev du bl.a.:

> Du skal være opmærksom på, at Arvid kører hostet.
> Her er det _ikke_ bare lige et * domaine, der skal også konfigureres noget
> virtual hosting hos udbyderen.

Netop, efter oprettelse af to nye A-records og to nye tilsvarende virtual
hosts, virker begge sub-subdomæner både med og uden www. Tak for inputs som
ledte mig på sporet.
Hatten af for Servage.
EOF

--
AM

Stig Johansen (10-01-2008)
Kommentar
Fra : Stig Johansen


Dato : 10-01-08 07:07

Arvid Mærsk wrote:

> Netop, efter oprettelse af to nye A-records og to nye tilsvarende virtual
> hosts, virker begge sub-subdomæner både med og uden www. Tak for inputs
> som ledte mig på sporet.
> Hatten af for Servage.

Bare af nysgerrighed, kostede det penge?

--
Med venlig hilsen
Stig Johansen

Arvid Mærsk (10-01-2008)
Kommentar
Fra : Arvid Mærsk


Dato : 10-01-08 11:25

Hej, d. 10-01-2008 07:06 skrev du bl.a.:

> Bare af nysgerrighed, kostede det penge?

?? Servage koster penge, men supporten kostede intet.
Supporten satte A-records op i løbet af tre minutter, jeg satte derefter
selv virtual hosts op.
Jeg fandt senere ud af (via supporten), at jeg selv kan sætte A-records op,
så nu er det bare derud af..

--
AM

Stig Johansen (09-01-2008)
Kommentar
Fra : Stig Johansen


Dato : 09-01-08 19:12

Birger wrote:

> Men der er mange der tror en internet adresse _skal_ starte med www., og
> derfor altid skriver den...

<pedantmode value="on">
Der er mange der tror, at Wildcard DNS altid fungerer, og har altid gjort
det.
<http://en.wikipedia.org/wiki/Wildcard_DNS_record>
</pedantmode>


--
Med venlig hilsen
Stig Johansen

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste