Hjælp til at udskrive diplom
Fra : Kirsten Sørensen

Dato : 07-12-07 18:57

Jeg skal oprette et dokument, hvor jeg kan udskrive diplom, hvor
navn, tid og placering (fra en løbskonkurrence) skal fremgå ???

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 07-12-07 19:07

"Kirsten Sørensen" <rosholm@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal oprette et dokument, hvor jeg kan udskrive diplom, hvor
> navn, tid og placering (fra en løbskonkurrence) skal fremgå ???

Og?
/Jørgen

Fra : Kirsten Sørensen

Dato : 07-12-07 19:27

Jørgen Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Kirsten Sørensen" <rosholm@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Og?
> /Jørgen
>
> Prøv at se på http://www.adventshalvmarathon.dk/pages/sog07.php
Det er vist nogenlunde sådan en side jeg har brug for

Kirsten

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-12-07 22:44

Kirsten Sørensen skrev:

> http://www.adventshalvmarathon.dk/pages/sog07.php
> Det er vist nogenlunde sådan en side jeg har brug for

Det er ikke noget du kan lave med almindelig html.

Desuden kan dit eksempel ikke være på et stykke
papir - det er temmelig amatøragtigt

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Martin

Dato : 07-12-07 22:44

Kirsten Sørensen wrote:

> Det er vist nogenlunde sådan en side jeg har brug for

Kan du ikke gøre med ren html.. hvis det ellers skal være muligt selv at
skrive sit navn osv. (ellers kan du sikkert nemmere lave det i word
eller tilsvarende program) - du skal kigge på enten ASP eller PHP - alt
afhængig af hvad dit webhotel udbyder

Fra : jopa

Dato : 07-12-07 19:25

"Kirsten Sørensen" <rosholm@privat.dk> skrev
> Jeg skal oprette et dokument, hvor jeg kan udskrive diplom, hvor
> navn, tid og placering (fra en løbskonkurrence) skal fremgå ???

Mener at den funktion findes i Publisher

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 07-12-07 22:50

Den Fri, 07 Dec 2007 18:26:36 +0000 skrev Kirsten Sørensen:

> Det er vist nogenlunde sådan en side jeg har brug for
>
> Kirsten

Det er egentlig et spørgsmål du burde stille i "serverside" gruppen -
uden garanti for, at "JOPA" også der kommer med dumme kommentarer.
Det smarteste ville være at hente oplysningerne fra en database a la
MySql, for at sikre sig at vedkommende har deltaget og tiden er
korrekt
Så kan deltageren nøjes med at indtaste sit deltager nr. (ID) og du lader
diplomet generere vha. PHP og kald til databasen.
Men det er en temmelig omfattende procedure, som ikke er egnet for
nybegyndere udi PHP og MySql.

Karl Erik Christensen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 07-12-07 22:55

Den Fri, 07 Dec 2007 21:49:48 +0000 skrev Karl Erik Christensen:

> Det er egentlig et spørgsmål du burde stille i "serverside" gruppen -
> uden garanti for, at "JOPA" også der kommer med dumme kommentarer.

Mente selvfølgelig Jørgen Sørensen - undskyld.
Han kan jo bare læse subject.

Karl Erik Christensen

Fra : Casper Christiansen

Dato : 10-12-07 12:42

Kirsten Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg skal oprette et dokument, hvor jeg kan udskrive diplom,
hvor
> navn, tid og placering (fra en løbskonkurrence) skal fremgå ???
Hvorfor lave det i html? Lav det dog i word eller publischer.