Se sin egen hjemmeside ?
Fra : lajka1ster@gmail.com

Dato : 06-12-07 18:14

Hej.

Jeg er vidende om, at der findes ets sted, hvor man kan se sin egen
hjemmeside, men jeg har ikke dens URL.

Tor den hedder noget i retning af tor-net.

Men Google har ikke givet mig noget.

Er der nogen her, der kan hjælpe ?

Erik

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-12-07 18:34

lajka1ster@gmail.com skrev:

> Jeg er vidende om, at der findes ets sted, hvor man
> kan se sin egen hjemmeside, men jeg har ikke dens
> URL.
>
> Tor den hedder noget i retning af tor-net.

Det er godt nok sparsomme oplysninger du kommer
med.

1. Har du selv lavet den?
2. Hvilken udbyder eller webhotel?
3. Har du papirer eller mail med login-oplysninger?
4. Har du oplysninger fra dk-hostmaster?

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : lajka1ster@gmail.com

Dato : 06-12-07 19:03

Allan Vebel wrote:

> Det er godt nok sparsomme oplysninger du kommer
> med.

Nok til selve spørgsmålet. det du skriver herunder er slet ikke
relateret til mit spørgsmål.

> 1. Har du selv lavet den?
Ja da.
> 2. Hvilken udbyder eller webhotel?
Egen webserver.
> 3. Har du papirer eller mail med login-oplysninger?
Nej, hvorfor skulle jeg det ?
> 4. Har du oplysninger fra dk-hostmaster?
Ja da, når man har sit eget domæne.
Men du svarer ikke på mit spørgsmål

Men nu har jeg svaret dig, og hvad kan du bruge det til ?

Nemlig!, ingenting.

Fra : Leonard

Dato : 06-12-07 19:25

On Thu, 06 Dec 2007 19:02:30 +0100, lajka1ster@gmail.com wrote:

> [...]
> Ja da, når man har sit eget domæne.
> Men du svarer ikke på mit spørgsmål
>
> Men nu har jeg svaret dig, og hvad kan du bruge det til ?

En hel masse, jo.

Hvis du har dit eget domæne, så bør du kunne se din hjemmeside ved at
skrive det i adresselinien.
Hvis du ikke kan det, så er det måske fordi du ikke har opsat DNS
rigtigt, så det peger på din egen webserver

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 06-12-07 19:42

lajka1ster@gmail.com posting:

>Nok til selve spørgsmålet. det du skriver herunder er slet ikke
>relateret til mit spørgsmål.

Forkert. Dit spørgsmål er så (i bedste fald) bredt, at det er
umuligt at svare på uden yderligere oplysninger.

"Jeg er vidende om, at der findes ets sted, hvor man kan se sin egen
hjemmeside, men jeg har ikke dens URL."

Hvad mener du med "sted"? Hvad mener du med "se"? Hvad mener du med
"egen hjemmeside"?

>Egen webserver.

127.0.0.1 ?

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-12-07 22:28

lajka1ster@gmail.com skrev:

> Nok til selve spørgsmålet. det du skriver herunder er
> slet ikke relateret til mit spørgsmål.

Så har jeg ikke forstået dit spørgsmål.

> Ja da, når man har sit eget domæne.

Jamen, det var skrevet som om du ikke kunne huske dit
eget domænenavn - hedder det tor-net.dk eller noget
andet?

> Men nu har jeg svaret dig, og hvad kan du bruge det til?

Du kan lære at udtrykke dig klart

Det er ikke kun mig der ikke har forstået dit spørgsmål,
kan jeg se på øvrige reaktioner.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Martin

Dato : 07-12-07 22:54

lajka1ster@gmail.com wrote:

> Nok til selve spørgsmålet. det du skriver herunder er slet ikke
> relateret til mit spørgsmål.

> Ja da.

Tillykke!

> Egen webserver.

Netværk for begyndere...
(Start med guiden nedenunder)
6: Computeren man sidder ved, har ALTID ip-adressen 127.0.0.1, skriv det
ind i adresselinjen (UDEN BRUG AF WWW!)
7: Gå nu ind på fx. www.myip.dk så har du din computeres ip-adresse ude
i verdenen. - Skriv nu dette ind i adresselinjen (UDEN BRUG AF WWW!)
8: Vises der noget, eller hvad sker der mon?

> Nej, hvorfor skulle jeg det ?
> Ja da, når man har sit eget domæne.

Så må du da også vide hvad dit domæne er...

Internet for begyndere...
1: Tænd for din computer
2: Du har et blåt ikon lige til højre for din START knap (det hedder
Internet Explorer)
3: Tryk på denne
4: Nu åbner et vindue, oppe i toppen (næsten toppen) kan du se der står
noget mærkeligt noget med http://www.msn.com (og en masse andet
bagefter) dette hedder adresselinjen
5: I adresselinjen kan du nu skrive det domæne du vil ind på

> Men du svarer ikke på mit spørgsmål
>
> Men nu har jeg svaret dig, og hvad kan du bruge det til ?

Mere end du aner... og hvis du nu fortæller hvilket domæne du prøver på
at skrive, så kan det være vi kan finde ud af en masse mere...

> Nemlig!, ingenting.

Arrogante spørgsmål/svar - så får man tilbage i samme tone

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 06-12-07 19:16

lajka1ster@gmail.com skrev :

>Jeg er vidende om, at der findes ets sted, hvor man kan se sin egen
>hjemmeside, men jeg har ikke dens URL.

http://ditdomæne.dk

Og ellers må du forklare os, hvad du mener med dit spørgsmål.

Jeg tror ikke rigtig, vi fatter det.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Leonard

Dato : 06-12-07 19:23

On Thu, 06 Dec 2007 18:13:49 +0100, lajka1ster@gmail.com wrote:

> Jeg er vidende om, at der findes ets sted, hvor man kan se sin egen
> hjemmeside, men jeg har ikke dens URL.

Jeg ser mine hjemmesider ligeosm jeg ser andre hjemmesider.
Jeg indtasster adressen i adresselinien i browseren eller klikker på et
link til siden.

Du forklarer ikke hvad det er du vil opnå ved at se siden gennem en
anden side.

Fra : jopa

Dato : 06-12-07 20:24

<lajka1ster@gmail.com> skrev
> [...]
> hjemmeside, men jeg har ikke dens URL.
>
> Tor den hedder noget i retning af tor-net.

Hvis du udtrykte dig forståpeligt ville det være noget nemmere.
Er dit ? html eller css relateret ?
Hvis ikke er du havnet i den forkerte gruppe.

--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : a_b_seaman@yahoo.se

Dato : 06-12-07 21:39

Måske mener han 'gamle' udgaver?
Hvis ja så prøv: http://www.archive.org/web/web.php
abs

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 06-12-07 23:06

lajka1ster@gmail.com writes:

> Jeg er vidende om, at der findes ets sted, hvor man kan se sin egen
> hjemmeside,

I din browser?

> men jeg har ikke dens URL.

Din egen hjemmesides? :)

Ok, jeg kan godt gætte at det er stedet du ikke kan finde.

> Tor den hedder noget i retning af tor-net.

TOR, aka The Onion Router, er en måde at sløre sin IP-adresse på når
man browser. Det er et netværk af anonymiserende routere.

> Men Google har ikke givet mig noget.

TOR er første hit på Google på "tor" (og andet, og tredje).
Så det er måske ikke det du er ude efter?

> Er der nogen her, der kan hjælpe ?

Det er umuligt at vide, for det er meget uklart hvad du er ude efter.

Det kunne også være http://www.browsercam.com/ du tænkte på.

/L

Fra : Rune Jensen

Dato : 06-12-07 23:56

"Lasse Reichstein Nielsen" skrev...

> Det kunne også være http://www.browsercam.com/ du tænkte på.

Godt forsøgt. Jeg vil også gerne være med i legen, den lyder sjov. Lidt a la
gæt og grimasser, borset fra, der mangler grimasser. Hvad med
totalvalidator.com.

MVH
Rune Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 07-12-07 08:39

<lajka1ster@gmail.com> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg er vidende om, at der findes ets sted, hvor man kan se sin egen
> hjemmeside, men jeg har ikke dens URL.

Er det IP-adressen, du ikke kender?

Prøv http://ww.myip.dk

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 07-12-07 23:04

Den Thu, 06 Dec 2007 19:02:30 +0100 skrev lajka1ster:

> Men nu har jeg svaret dig, og hvad kan du bruge det til ?
>
> Nemlig!, ingenting.

Sjovt nok var jeg ikke et sekund i tvivl om, at han mente "se den som den
vil se ud i en række andre browsere". Men vi opfatter jo forskelligt.
Desværre kan jeg ikke hjælpe med et link.

Karl Erik Christensen

Fra : Stig Johansen

Dato : 08-12-07 05:47

Karl Erik Christensen wrote:

> Sjovt nok var jeg ikke et sekund i tvivl om, at han mente "se den som den
> vil se ud i en række andre browsere". Men vi opfatter jo forskelligt.
> Desværre kan jeg ikke hjælpe med et link.

Ditto, og jeg har heller ikke et link.
Men det foresvæver mig, at det har været nævnt af og til her i gruppen.
OP kunne forsøge sig med groups.google.com og kigge efter noget a lá
'Test/vis layout online forskellige browsere'.

Stig Johansen

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 08-12-07 06:51

> Ditto, og jeg har heller ikke et link.
> Men det foresvæver mig, at det har været nævnt af og til her i gruppen.

Faktisk senest i denne tråd (læs Lasses indlæg andetsteds i denne tråd):
http://www.browsercam.com/

Fra : Stig Johansen

Dato : 09-12-07 05:06

Philip Nunnegaard wrote:

> Faktisk senest i denne tråd (læs Lasses indlæg andetsteds i denne tråd):
> http://www.browsercam.com/

Hvor er det bare pinligt - Sorry.

Stig Johansen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 07-12-07 23:09

Den Fri, 07 Dec 2007 22:53:37 +0100 skrev Martin:

> Arrogante spørgsmål/svar - så får man tilbage i samme tone

Af dummernikker som bare burde holde deres kæft i stedet for at blande
sig når det ikke vedrører dem selv.

Karl Erik Christensen