Script skaber rod
Fra : tsualc@gmail.com

Dato : 03-12-07 07:03

Jeg har oplevet at når jeg bruger forskellige script på mine index-
sider "forsvinder" pludselig den elementære kode, så det kun er
scriptene som er tilbage. Skal man helst undgå script på forsiden
eller er man så nødttil at arbejde med medtaget indhold istedet?

Fra : Birger

Dato : 03-12-07 15:23

<tsualc@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Du har noget document.write i dit script.

Brug af script får indholdet til at forsvinde, med mindre man beder om det.

Birger
-----
http://bbsorensen.dk

Fra : John S. Thomsen

Dato : 03-12-07 16:51

tsualc@gmail.com wrote:
> [...]
> scriptene som er tilbage. Skal man helst undgå script på forsiden
> eller er man så nødttil at arbejde med medtaget indhold istedet?

Jeg vil tro at følgende vil være dig til gavn:

Citat: "Any document.write statement that runs after the page finishes
current page."

Citatet stammer fra
http://javascript.about.com/library/blwrite.htm

Fra : tsualc@gmail.com

Dato : 03-12-07 15:37

On 3 Dec., 16:50, "John S. Thomsen" <john.s.thom...@gmail.com> wrote:

> Jeg vil tro at følgende vil være dig til gavn:
>
> Citat: "Any document.write statement that runs after the page finishes
> [...]

Jeg må tilstå at jeg ikke har den store erfaring med javascript.

Jeg kan finde flg.:

document.getElementById(IDet).innerHTML=quote[rn];

men derudover er mine hidtidige oplevelser at hvis jeg bruger
scriptene på index-siden smadrer det siden, men hvis jeg derimod
bruger det på en underside er alt uændret.

Fra : Birger

Dato : 04-12-07 00:33

> [...]

scriptene på index-siden smadrer det siden, men hvis jeg derimod
bruger det på en underside er alt uændret.

Der må være noget galt med mindst eet af de scripts du bruger.
Jeg vil tro, du oplever en af velsignelserne med at "låne" et script til et
eller andet - og ikke tilpasser det som nødvendigt til dit eget brug.

Birger
-----
http://bbsorensen.dk

Fra : John S. Thomsen

Dato : 04-12-07 02:09

tsualc@gmail.com wrote:
> men derudover er mine hidtidige oplevelser at hvis jeg bruger
> scriptene på index-siden smadrer det siden, men hvis jeg derimod
> bruger det på en underside er alt uændret.

index.html burde ikke være speciel i den sammenhæng.

Jeg (vi) har svært ved at hjælpe uden at se koden.

Ideelt er et link direkte til din forside, men ellers er et link til en
side hos et sted som http://pastebin.com/ udmærket.

Fra : N/A

Dato : 04-12-07 02:09