Dropdown menu problem.
Fra : SpookiePower

Dato : 30-11-07 13:49

Jeg har fundet en dropdown menu som jeg gerne vil have
i brug på min side. Jeg har problemer med at få den til
at virke. Den jeg gerne vil bruge er denne her -

http://tutorials.alsacreations.com/deroulant/menu-horizontal.htm

Koden er her, hvis i ruller ned til - Horizontal Drop-Down Menu.

http://tutorials.alsacreations.com/deroulant/

Jeg har gjort det at jeg har smidt html koden i et html-dokument
i body sektionen.

CSS koden har jeg smidt i et CSS dokument, og selvfølgelig
lavet et link mellem html og css dokumenterne. Jeg får kun
selve menuen frem, ikke nogen dropdown funktion.

har jeg overset noget ?

Fra : Birger

Dato : 30-11-07 14:44

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavet et link mellem html og css dokumenterne. Jeg får kun
> selve menuen frem, ikke nogen dropdown funktion.

Der hører vist også noget javascript til...

Birger

Fra : SpookiePower

Dato : 30-11-07 15:04

Birger wrote:

> Der hører vist også noget javascript til...

Det havde jeg overset, selvom jeg havde kigget mig blind
på den vejledning til sidst.