Meta name problemer i søgemaskiner
Fra : Jimmy

Dato : 30-11-07 11:05

Hej

Jeg har lavet en hjemmeside, hvor jeg har indtastet en del
søgeord i meta delen.
Når jeg søger på google kommer der nogle resultater på
hjemmesiden, dog ikke forsiden(index.htm). Siden er bygget op i
frames, det gør så, indtil videre, at besøgene kommer direkte ind
på den side der er vist i søgemaskinen. Dette bevirker så, at de
ikke ser menuen i toppen.
Kan man indtast noget i meta'en på den pågældene side, således
den åbner siden som den skal se ud, altså i de frames jeg har
lavet på index.htm siden?

Mvh

Jimmy

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-11-07 11:11

Jimmy skrev:

> [...]
> frames, det gør så, indtil videre, at besøgene kommer direkte ind
> på den side der er vist i søgemaskinen. Dette bevirker så, at de

Tillykke. Du har ved selvsyn erfaret et af de store problemer med
rammer. Du kan forsøge at lappe med et javascript der henter
rammesættet hvis en side vises uden for, men det er kun
lappeløsninger - det er klart bedre at omskrive siden så du ikke
anvender rammer.

Se evt. <http://www.html-faq.dk/2009.asp>

--
Jens Gyldenkærne Clausen