Floats stikker ud af div i FX2...?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 28-11-07 17:38

Hejsa

Jeg sidder roder med en hjemmeside. Normalt bruger jeg IE7, men ville
selvfølgelig lige teste med FX2. Nu har jeg så det problem, at hvis jeg
laver en div med en float inden i, så fylder floaten ikke noget i diven, og
stikker ud af bunden på diven, mens den i IE7 bare udvider diven. Hvordan
løser jeg det?

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 28-11-07 17:47

"Frank K. Jensen" <frank2007-slet-dette-samt-årstal@indbakke.com> skrev i en
meddelelse news:474d995b$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> laver en div med en float inden i, så fylder floaten ikke noget i diven,
> og stikker ud af bunden på diven, mens den i IE7 bare udvider diven.

Problem løst. Andre der har samme problem kan kigge her:
http://webdesign101.dk/css/floatcontainer.php

mvh Frank

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-11-07 18:00

> Normalt bruger jeg IE7, men ville selvfølgelig lige teste med FX2.

Går ud fra, at du mener FF2.