Min hjemmeside blev hacked
Fra : naqibullah

Dato : 26-11-07 22:00

Hej i dage min hjemmeside blev hacked af en ukendte mand,der jeg
åbnede mit forum stået der din hjemmeside er blev hacket af et
klog mand jeg konkatede webhosting for at løser froblemen, han
sagde at det er en af vores php bruger som hacked dig,og det kan
vi ikke hjælpe dig med når vi ikke har de muligheder. så blev jeg
nød til at sletter det helle og imorgen installere den igen:((((
mit sporsmål er at på mit hjemmesdie er 75 online som regl har
jeg ikke haft mere end 20 online så hvem er de, er det muligt at
se hvor er de fra?

og det var kun i php forumen ikke i andre sider.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 27-11-07 10:41

naqibullah wrote:
> [...]
> se hvor er de fra?
>

> og det var kun i php forumen ikke i andre sider.

Hvis du bruger phpbb til dit forum - så skal du holde det konstant
opdateret - der bliver hele tiden fundet huller og dem kan man nemt læse
om på phpbbs egen hjemmeside.

Hvis du ikke har vildt mange indlæg eller behøver en masse af de "fancy"
ting som der er i phpbb - så ville jeg klart anbefale at bruge et af de
andre mindre forums

Fra : Per Rasmussen

Dato : 27-11-07 16:34

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Hvis du bruger phpbb til dit forum - så skal du holde det konstant
> opdateret - der bliver hele tiden fundet huller og dem kan man nemt læse
> om på phpbbs egen hjemmeside.

Det kan man vel så kalde for en af ulemperne ved et open source system

PerR

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 27-11-07 19:30

> Det kan man vel så kalde for en af ulemperne ved et open source system

Eller bare én af ulemperne ved at bruge det samme standard-system, som "alle
andre" bruger.
Det hvad enten det hedder phpBB eller Windows.

Fra : naqibullah

Dato : 27-11-07 16:35

mange tak skal du have