Fjern popup der fremkommer når curser står~
Fra : Stine Gerdes

Dato : 21-11-07 16:37

Når man føre curseren hen over et billede kommer der nogle gange
et "hjælpende" popup hvor du kan trykke for fx at printe eller
gemme billedet.

Hvordan kan man gøre så denne popup ikke fremkommer når musen
holdes over billedet?

Det er fordi jeg har et billede som bagrund der er indsat vis
z-index fordi man ikke kan give width 100% på et normalt indsat
baggrundsbillede...

Håber der er nogle der kan hjælpe.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Allan Vebel

Dato : 21-11-07 16:55

Prøv at se http://html-faq.dk/1007.asp

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-11-07 17:32

Den 21-11-07 16.37 skrev Stine Gerdes følgende:
> [...]
> gemme billedet.
>
> Hvordan kan man gøre så denne popup ikke fremkommer når musen

Allan har givet dig link til koden. Jeg vil blot glæde dig med, at
funktionen er fjernet fra Internet Explorer 7, så det er kun dem, der
ikke har fået opgraderet, der ser værktøjs-popoppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.